Volvat Ulriksdal

Ulriksdal 2 5009 Bergen

Siste vurderinger av Volvat Ulriksdal

Høy kompetanse på ryggkirugi

Lege: Sjur Braaten Skrevet

Sjur Bråtens kompetanse og erfaring på ryggkirugi som skiveprotese med ca 80 slike operasjoner årlig over mange år virker å utklasse tilbudet offentlig sykehus i Norge kan tilby viser til statistikk https://minhelse.helsenorge.no/velg-behandlingssted/behandlinger/ventetider-for?bid=231. En uke etter operasjon er nervesmerter i venstre for borte. Kun postoperative smerter. Så utsikt til uføretrygd ble snudd til at jeg vil komme tilbake i jobb etter at jeg kontaktet Bråten. Fra første konsultasjon til operasjon ca 3 måneder. Kan ikke få opplyst nok til personer som sliter med rygg. Bestill dere en time til Sjur Bråten det kan kanskje forandre ditt liv like mye som mitt

En meget dyktig lege / ortoped spesialist som kunne sine ting.

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

Jeg ble tatt godt i mot på Volvat og fikk grundig og god informasjon fra Ove Austgulen før operasjonen av min overarm / skulder. Forstod det ble avdekket noen utfordringer i skulderen da operasjonen startet, men som den erfarne ortopeden han er, så ble dette løst på en grei måte. De store smertene jeg hadde fryktet i ettertid etter å ha fått tråklet sammen sener / muskel, meislet i skulderledd og satt inn et festeanker uteble. Fikk også en fin oppfølging etter operasjonen der han viste en oppriktig interesse for hvordan jeg hadde det og ga meg info om gode øvelser. Henvisningen til fysikalsk opptrening sørget for rask fremgang. Min 58 årige kropp fungerer nå fint knappe to måneder etter operasjonen.

God opplevelse

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Dr. Haga var høflig, hyggelig, interessert og behjelpelig. Jeg opplevde meg godt ivaretatt med problemstillingen jeg ville utrede.Veldig fornøyd med forslag til løsning og tidspunkt for gjennomføring.

Respektløs

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

Var ikke interessert i å lytte. Brutal i undersøkelse og latterliggjorde andre leger og sykehus. Fikk beskjed om at smerter var bare noe man måtte leve med. Går aldri til denne legen igjen!!!!

Dårlig opplevelse.

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Uinteressert og nedlatende. Ikke kommuniserende. Etter første timen trodde jeg bare at han hadde en dårlig dag. Men det var akkurat samme opplevelse etter andre timen.