Bogstadveien Øre Nese Hals

Bogstadveien 36 0366 Oslo

Siste vurderinger av Bogstadveien Øre Nese Hals

meget fornøyd!

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Hadde min neseoperasjon, og føler meg mye bedre. følte meg trygg gjennom hele prosessen og hadde god kommunikasjon som gjorde meg mindre stresset.

ikke noe annet enn fornøyd, vil virkelig anbefale.

Absolutt å anbefale

Lege: Gita Gupta Jacobsen Skrevet

Ble godt tatt imot av en morsom, lydhør, forsiktig og grundig lege.
Ble utredet kjapt og henvist videre til kirurg.
Da hørselen er en smule sviktende, blir det henne jeg oppsøker for neste sjekk også!

Faglig dyktig, varm lege

Lege: Gita Gupta Jacobsen Skrevet

Var hos denne legen med 2-åringen. Hun var utrolig varm og rolig, dyktig med datteren min som raskt ble trygg, forklarte alt hun gjorde og svarte grundig på mine spørsmål. Dette er et usedvanlig fint medmenneske og en fantastisk lege.

Litt for rask vurdering, og ingen tilgjengelighet

Lege: Elin Alise Myrvoll Skrevet

Jeg har nettopp stått i telefonkø i 30 minutter, og da jeg endelig ble nr. 1 i køen, fikk jeg beskjed om at alle var opptatte - og telefonsamtalen ble brutt! (Dette også til tross for at telefontiden fremdeles er åpen.)

Grunnen til at jeg ringer, er at min datter fikk en (kanskje litt for...) rask vurdering av Elin, som sendte en henvisning til Ullevål. Datteren min skal nå tilbake til Elin, hvis jeg klarer å nå frem på telefon. Elin var jo hyggelig da vi var hos henne sist, men hun kan ta seg bedre tid til pasienten.

Super Øre, Nese, Hals-spesialist, Spesielt for Barn!

Lege: Gita Gupta Jacobsen Skrevet

Utrolig at dette er første omtalen på denne legen.

Som forelder, er det lite (hvis noe), som er viktigere enn helsen til barna.

Vi var nylig hos Dr. Gita Jacobsen ved en Øre, nese, hals klinikken i Bogstadveien for andre gang med vår 4-åring.

Jeg må fremheve at hun fremstår som ekstremt faglig god på området med høy kompetanse. Hun demonstrerte med imponerende kunnskaps og innsikt i løpet av første konsultasjonen og ved oppfølgingstimen fikk hun «bevist» at hun hadde rett.

Dr. Jacobsen har en god evne til å være rolig og betryggende i sitt nærvær, noe som er uvurderlig når man håndterer små barn. Hun er også utrolig tålmodig og tar seg tid til å lytte til bekymringene, plagene og erfaringene før hun kommer til en konklusjon, samt besvare alle spørsmål med klarhet.

Nå tror jeg ikke det er så vanlig å møte leger som ikke er dyktige med barn, og Dr Jacobsen er ikke noe unntak, hun håndterer barn veldig bra og 4 åringen følte seg veldig trygg på henne og ble igjen umiddelbart komfortabel i hennes selskap.

Dr. Jacobsens vennlige og milde tilnærming betydde at hun kunne undersøke og behandle datteren min uten stress eller tårer.

Dette var vårt andre besøk, og begge ganger har datteren min hatt en positiv opplevelse.

Konklusjon: Vi anbefaler på det sterkeste henne for alle som er på jakt etter en øre, nese, hals-spesialist, spesielt for de med barn.

Hennes kombinasjon av medisinsk dyktighet, en rolig og betryggende natur, og evne til å samhandle med barn gjør henne til et fremragende valg for familier som søker kvalitetsomsorg.

Må også legge til at selv om hun «løste problemet» så var hun nøye på å påpeke at det ikke utelukket en evt annen bi-diagnose (sikkert ikke faglig korrekt ord, men forventer at hvermannsen skjønner hva meg mener :)