Bogstadveien ØNH

Bogstadveien 36 0366 Oslo

Siste vurderinger av Bogstadveien ØNH

Takk for fin behandling.

Lege: Dag Manheim Skrevet

Det var en rolig og en hyggelig atmosfære på denne klinikken.
Jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg ble tatt i mot og hvordan operasjonen ble gjennomført.

Uinteressert

Lege: Øivind Grytli Holden Skrevet

Min datter var henvist med tette øreganger.

Spesialisten fikk utført hørselstest og undersøkte ørene, og min datter fikk råd om å bruke nesespray resten av livet.

Legen virket ikke interessert i å finne ut hvorfor min tenåringsdatter plutselig hadde fått dette problemet.

Dr. Øivind G. Holden virket mest opptatt av å få oss ut av kontoret.

Lite sympatisk lege

Lege: Petter Hallmo Skrevet

Denne legen er ikke opptatt av å lytte til sine pasienter.
Han gjennomfører sin undersøkelse uten å informere hva han gjør,eller hvorfor han gjør de ulike undersøkelsene.
De som forventer å få noe svar på sine problemer bør absolutt gå til en annen lege.
Ikke kast bort tid og penger!

Artig og spennende.

Lege: Dag Manheim Skrevet

Fjernet mandlene på Bogstadveien ØNH i slutten av august. Var litt bekymret etter å ha lest anmeldelsene her på siden, men noterte meg at det ikke er noen som klager på noen problemer etter operasjonen.

Det at halsoperasjoner ikke trenger å være sterile gjør jo at man får et annet inntrykk enn andre operasjoner.

Synes konsulasjonstimen med Manheim gikk kjapt og enkelt. Det er åpenbart at å fjerne mandler er noe dag er flink til, og noe han gjør ofte.

Hvis du skal operere hos Manheim har du ingenting å bekymre deg for.

Likegyldig og usympatisk

Lege: Petter Hallmo Skrevet

Var hos en meget likegyldig Petter Hallmo som sa jeg hadde et problem med øret som satt i sneglhuset og at jeg kunne ta en utredning om jeg ville til ca 40 000,-
Videre sa han at det "bare var" å sette inn høreapparat.
Det var hans diagnose etter 5 raske minutter.

Jeg kan ikke se at dere er tjent med å ha så usympatisk og likegyldig lege i deres team!