Logo for Fornebuklinikken AS

Fornebuklinikken AS

Logo for Fornebuklinikken AS

Om klinikken

Fornebuklinikken er Norges første kompetansesenter for kosmetisk kirurgi, etablert i 1984. Hvert år utfører vi flere tusen behandlinger på kvinner og menn.

Våre plastikkirurger er blant de mest erfarne og anerkjente i Norge. De utfører alle typer behandlinger innen kosmetisk/estetisk kirurgi for både ansikt og kropp, som ulike typer ansiktsløft, øyelokks- og øreoperasjoner, neseoperasjoner, brystoperasjoner, bukplastikk og kroppsforming/fettsuging.

Vårt kompetente team av kosmetiske sykepleiere skreddersyr et individuelt behandlingsprogram basert på en grundig hudanalyse. Behandlinger som tilbys er blant annet laserbehandling, injeksjonsbehandling, peeling, Dermapen og laserhårfjerning for ansikt og kropp.

Pasientsikkerhet er vår høyeste prioritet. Alle operasjoner gjennomføres med svært lav risiko for komplikasjoner.

Som pasient ved Fornebuklinikken kan du forvente personlig service og oppfølging, både før og etter din behandling. Vi viser ansvar også etter din operasjon, med kontroller og eventuelle justeringer dersom det blir nødvendig.

Siste vurderinger av Fornebuklinikken AS

Profesjonell, hyggelig og dyktig

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Svært profesjonell. Fra første møte til endt behandling ble jeg fulgt opp på beste måte. Følte meg i trygge hender. Kommer til å anbefale dr. Utvoll. videre til venner og bekjente.

Kunnskapsrik og trygg kirurg

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Super lege som fikk meg til å føle meg trygg gjennom hele prosessen. Utrolig dyktig og kunnskapsrik. Kommer definitivt tilbake!

Profesjonelt og trygt

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt av Jørgen og han forsto mine ønsker. Selve operasjonen gikk over all forventning og gjorde ikke like vondt som jeg regnet med. Veldig fornøyd med resultatet.

Fantastisk dyktig, nøye og seriøs

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Hele prosessen fra første møte til gjennomført inngrep var utrolig profesjonell med fantastisk resultat. Utrolig god oppfølging og var trygg hele tiden.

Meget dyktig.

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Omtenksom, imøtekommende og svært løsningsorientert med særdeles god faglig ekspertise.
Kjempefornøyd 😊