Fornebuklinikken AS

Telefonnummer67 11 54 2067 11 54 ...
Fornebuveien 50 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Fornebuklinikken AS

Sjølvsikker, trygg og kunnskapsrik

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Følte meg veldig godt ivareteke både før, under og etter operasjon. Jørgen utstråler ein sjølvsikkerheit som gjorde at eg følte meg veldig trygg på han, og at det var rett valg å bruke Fornebuklinikken. Han fekk fram kor kunnskapsrik han er, noko som var avgjerande for meg når eg tok valget om operasjon. Eg fekk utført både brystforstørrelse og full bukplastikk, for henholdsvis 2 1/2 og 1 veke sidan. Tilfreds med resultatet alt nå. Eg kan anbefale Dr. Utvoll på det sterkaste.

Meget pasientvennlig og profesjonell mann

Lege: Marius Barstad Skrevet

Fikk utført en brystforstørrelse av Dr. Barstad. Han var både profesjonell, kunnskapsrik og opptatt av gode og naturlige resultater som passet min kropp. Gir mine varmeste anbefalinger.

Profesjonell

Lege: Pål Schistad Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at han var veldig rolig, og at han hadde tid til å forklare/svare på spørsmål. Følte meg trygg både før, og etter operasjonen. Han tok seg tid til en kort prat også etter operasjonen.

Trygg og svært nøye!

Lege: Marius Barstad Skrevet

Utført mageplastikk!
Har vært meget godt fornøyd med resultatet, selv lang tid etter selve inngrepet.
Fornebuklinikken føltes trygt, og man blir svært godt ivaretatt.

Avslappet og kunnskapsrik

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Veldig flink kirurg, følte meg trygg fra konsultasjon til etterkontroll. Behandlingen var en brystreduksjon. Tre uker etter operasjon nå og jeg er kjempe fornøjd!