Logo for Fornebuklinikken AS

Fornebuklinikken AS

Logo for Fornebuklinikken AS

Om klinikken

Fornebuklinikken er Norges første kompetansesenter for kosmetisk kirurgi, etablert i 1984. Hvert år utfører vi flere tusen behandlinger på kvinner og menn.

Våre plastikkirurger er blant de mest erfarne og anerkjente i Norge. De utfører alle typer behandlinger innen kosmetisk/estetisk kirurgi for både ansikt og kropp, som ulike typer ansiktsløft, øyelokks- og øreoperasjoner, neseoperasjoner, brystoperasjoner, bukplastikk og kroppsforming/fettsuging.

Vårt kompetente team av kosmetiske sykepleiere skreddersyr et individuelt behandlingsprogram basert på en grundig hudanalyse. Behandlinger som tilbys er blant annet laserbehandling, injeksjonsbehandling, peeling, Dermapen og laserhårfjerning for ansikt og kropp.

Pasientsikkerhet er vår høyeste prioritet. Alle operasjoner gjennomføres med svært lav risiko for komplikasjoner.

Som pasient ved Fornebuklinikken kan du forvente personlig service og oppfølging, både før og etter din behandling. Vi viser ansvar også etter din operasjon, med kontroller og eventuelle justeringer dersom det blir nødvendig.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Fornebuklinikken AS

Brystforstørrelse

Lege: Marius Barstad Skrevet

Kjempe fornøyd med brystforstørrelse på fornebuklinikken med Marius som kirurg i 2013! Klinikken er fin, og alle som jobber der opptrer imøtekommende og profesjonelt😊

Bytte brystimplantater

Lege: Axel Rein Barstad Skrevet

Superfornøyd med fornebuklinikken og Axel⭐️ Alle er utrolig hyggelige og gjør sitt beste for å gi en god opplevelse. Jeg har operert brystimplantater der to ganger og kunne ikke bedt om en bedre plass å gjøre dette.

Fantastisk flink

Lege: Axel Rein Barstad Skrevet

Dr. Barstad er en kjempedyktig kirurg og en meget behagelig person. Resultatet ble mye bedre enn forventet. Han anbefales på det sterkeste!

Høy kompetanse og faglighet

Lege: Marius Barstad Skrevet

I forbindelse med brystløft opplevde jeg Dr. Barstad og Fornebuklinikken som høyst kompetente og faglige. Jeg opplevde Dr.Barstad som svært informativ under konsultasjon. Operasjonsdagen ble jeg tatt godt imot av anestesisykepleier, Dr. Barstad som operatør, anestesilege , operasjonssykepleier og ikke minst serviceinnstilte sykepleiere på oppvåkningen. Dr. Barstad fulgte opp med telefon neste dag, og det ble gjennomført kontrolltime på klinikken én uke etter inngrepet.

Grunnet faglighet, kompetanse og service vil jeg absolutt anbefale klinikken videre.

Bukplastikk og bryst løft med implantater.

Lege: Axel Rein Barstad Skrevet

Jeg dro til Axel Barstad for konsultasjon ”mommy makeover”. Ble godt tatt vare på, han ga masse tips tilpasset min kropp og lyttet til mine ønsker. Han er ærlig, sier nei når det trengs og kommer med gode forklaringer og tips istedenfor. Han gjør ikke noe ekstra som egentlig ikke trengs, og pusher ikke på pasienten som jeg har inntrykk av at enkelte plastikk kirurger gjør. Han er veldig dyktig, tok godt og profesjonelt hånd om mine plager. Jeg skapte fort tillit til han nettopp på grunn av dette.

Vi tok bukplastikk først, og 6 dager etter operasjonen tok vi brystløft med implantat. Etter hans vurdering og anbefaling.

Ønsket ett naturlig resultat, og det var han veldig enig i og ga meg det resultatet jeg ønsket. Han er utrolig dyktig, tar deg alvorlig både før, under operasjonsdagen og etter operasjon. Ringer, følger opp og er tilgjengelig.

Han har gitt meg ett nytt liv, en kropp jeg ikke trenger å gjemme lenger. Han har gitt meg selvtilliten tilbake på alle mulige måter. Fikk ett inntrykk av at han er opptatt av riktig proposjoner i forhold til hver enkelt kropp, og resultatet ble (igjen) veldig naturlig og fint.

Axel Barstad er en kirurg jeg vil anbefale på det sterkeste, og kommer alltid til å anbefale han videre til andre.
Alle ansatte jeg møtte på klinikken tok godt vare på meg, før, under og etter operasjon. De er utrolig flinke til å se enkelt individ, tilrettelegger for deg, hjelper deg og muntrer deg opp. De er imøtekommende og betryggende fagfolk. Bare positive opplevelser hos fornebuklinikken.

Tusen takk for at du fikk frem den gamle meg igjen.