Logo for Fornebuklinikken AS

Fornebuklinikken AS

Logo for Fornebuklinikken AS

Om klinikken

Fornebuklinikken er Norges første kompetansesenter for kosmetisk kirurgi, etablert i 1984. Hvert år utfører vi flere tusen behandlinger på kvinner og menn.

Våre plastikkirurger er blant de mest erfarne og anerkjente i Norge. De utfører alle typer behandlinger innen kosmetisk/estetisk kirurgi for både ansikt og kropp, som ulike typer ansiktsløft, øyelokks- og øreoperasjoner, neseoperasjoner, brystoperasjoner, bukplastikk og kroppsforming/fettsuging.

Vårt kompetente team av kosmetiske sykepleiere skreddersyr et individuelt behandlingsprogram basert på en grundig hudanalyse. Behandlinger som tilbys er blant annet laserbehandling, injeksjonsbehandling, peeling, Dermapen og laserhårfjerning for ansikt og kropp.

Pasientsikkerhet er vår høyeste prioritet. Alle operasjoner gjennomføres med svært lav risiko for komplikasjoner.

Som pasient ved Fornebuklinikken kan du forvente personlig service og oppfølging, både før og etter din behandling. Vi viser ansvar også etter din operasjon, med kontroller og eventuelle justeringer dersom det blir nødvendig.

Siste vurderinger av Fornebuklinikken AS

Professional and highly skilled surgeon

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

"Grateful to have had my second nose surgery with this incredible doctor! After my initial surgery in Stavanger, my nose looked worse than before. Thanks to this skilled professional, I now have a beautifully natural nose. The best specialist in Norway—I highly recommend him to everyone!"

Trygg, kunnskapsrik, HELT FANTASTISK dyktig ØNH lege!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg opererte nesen min nå i november 23. hadde skjeiv nesevegg, hadde kul på neseryggen og en litt større nesetipp. Var på konsultasjon hos Bjørn. Han forstod at jeg trengte en fungerende nese også fin og naturlig. Han oppfylte alle krav og ønsker, om ikke mer enn jeg ba om. Operasjonen gikk så bra, ingen arr, og nesten ingen smerter. Brukte kun Paracet 1g, selvom jeg fikk med sterkere smertestillende. Jeg har en fantastisk nese som jeg puster sååå bra med. Det er en hel annen verden for meg med den nye nesen. Jeg kan nå endelig puste godt gjennom min nese! Jeg kan ikke skryte nok av legen og klinikken. Både sykepleieren og anestesilegen. HELT FAKTASTISKE!!!!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Hei! Jeg opererte nesen hos Bjørn Tvedt i forrige uke. Generelt stor nese som jeg ønsket forminsket. Smalnet neserygg, nesetipp og nesevinger.
Tok av gips i dag og er strålende fornøyd ! :) ennå litt hoven og blå, men dette går seg til etterhvert. Var litt usikker i starten om min store nese kunne bli mer feminin men dette klarte Bjørn absolutt !
Kan virkelig anbefale han til andre som vurderer neseplastikk.

Tusen hjertelig takk til både deg og det gode teamet rundt !

I de beste hender

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg følte meg i de beste hender, etter å ha grublet på en løsning i over 20 år. Jeg hadde vært den gang gjennom en mislykket operasjon av det
som skulle fjerne min dobbelt hake. Resultatet ble at jeg fremdeles
satt igjen med halve dobbelt haken, og fikk til svar den gangen at der lå det en lymfe og kunne ikke gjøres noe med. Inntil jeg nå etter over 20 år fikk anbefalt å ta kontakt med Bjørn Tvedt på Fornebuklinikken. Nå er dobbelthaken fjernet, og jeg føler jeg har fått et nytt Liv både fysisk og psykisk. Det har betydd enormt mye å bli så godt tatt hånd om, og få så gode svar på alt jeg lurte på, som før var store problemer for meg, men for Bjørn Tvedt var det alltid løsninger .Han er bare så rolig og forklarer så fint, og med dagens utstyr fikk jeg all den hjelpen og støtten jeg trengte. Anbefales på det sterkeste.

Faglig dyktig med godt øye for detaljer

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg hadde et tidligere "neck and lower facelift" med en anerkjent kirurg i USA men følte at ikke nok hadde blitt gjort.

Problemet mitt var midt-ansikt med markert "nasolabial fold", ringer under øynene, litt innhylte kinn og øyenbryn som er høye men som hadde sunket så øynene så litt trøtte ut og jeg er relativt tynn som ikke hjelper på dette.

Han gjorde et midt ansikts løft og bryns løft, type inngrep på bryn forandret han litt planlagt taktikk på rett før operasjonen for å oppnå det resultatet jeg ville med løft på både indre og ytre (ikke bare ytre del som med cat eye lift) og litt mere skrå i ytre kant.

Resultatet er over all forventning og jeg er ekstremt nøye. Jeg ser vell omtrent ut som for 15 år siden, kanskje litt bedre med litt smalere kinn som fremhever kinnben.

Bjørn Tvedt, er etter hva jeg kan si utifra resultat, faglig dyktig, veldig nøye, oppmerksom på hva man vill oppnå og detalj orientert og ikke minst veldig sympatisk.

Jeg føler meg ekstremt heldig som fant en så dyktig kirurg til å gjøre dette inngrepet og som har alle de kunnskapene og egenskapene som skal til for et best mulig resultat.

Skulle jeg trenge flere kosmetiske inngrep ville jeg ikke en gang tenke på å gå til en annen kirurgi en han.