Gjøvik ØNH DA

Strandgaten 17 A 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik ØNH DA

Tatt vare på

Lege: Tov Røysland Skrevet

Har vert der flere ganger pga kronisk bihulebetennelse og har alltid blitt møtt med forståelse. Han er grundig , gir gode forklaringer som en vanlig person forstår, god oppfølging. En positiv og hjelpsom lege.

Tillitvekkende konsultasjon.

Lege: Tov Røysland Skrevet

Tov Røysland er nok et av de mest behagelige mennesker jeg har møtt.
Som lege er han lyttende og deltagende. Han er suveren til å forklare hva som er galt.( i mitt tilfelle at alt var bra).
Jeg unner alle pasienter å få møte en lege som Tov.
Han lot meg få den tiden jeg hadde behov for å få bruke.

Forklarer på en måte som er enkel å forstå

Lege: Tov Røysland Skrevet

Han er morsom, forklarer på en måte som er enkel å forstå, han tar seg tid til å lytte, han har omsorg for deg og bryr seg virkelig om deg. Han pleier å skrive ned såpass mye at han kan huske personen når en kommer igjen. Jeg fikk vite at jeg har en hørselssykdom, og jeg er bare 20 år, så det var tøft, men fordi det kom fra han så var det mye lettere å ta det inn på en måte... Han er en fantastisk dyktig lege!

Lang ventetid!

Lege: Trond Evensen Skrevet

Vi har vært på Gjøvik ØNH mange ganger med 5-åringen vår. Legene der er hyggelige og dyktige, men kritikk for svært lang ventetid. Til tross for at vi har hatt timer tidlig på morgenen, har vi måttet vente rundt en time hver gang. -Og en time er lenge å "underholde" en 5 åring på et ellers lite spennende venterom. Barn burde absolutt prioritetes slike steder!

Fantastisk

Lege: Tov Røysland Skrevet

Gruet meg til legetimen da jeg hadde hatt en dårlig erfaring hos ØNH tidligere. Tov overrasket meg veldig positivt, da jeg følte jeg ble tatt veldig seriøst! Han tok seg god tid og lyttet til alt jeg hadde å si. Han forklarte også problemet veldig godt. For en fantastisk flink lege!