Tov Røysland

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1994)

Gjøvik ØNH AS Telefonnummer61 14 06 3061 14 06 ...
Strandgt 17 A 2821 Gjøvik
Tov Røysland er øre-nese-hals-lege i Gjøvik

Siste vurderinger av Tov Røysland

Suveren lege

Klinikk: Gjøvik ØNH AS Skrevet

Hadde med et barn som gruet seg litt til legetime for å sjekke ører. Dette er den første legen jeg har vært borti som viser så mye engasjement, tar barnet på alvor og virkelig ser barnet før han starter undersøkelsen.
Jeg tror vi aldri kommer til å møte en lege som er så flink med barn noengang igjen. Tok seg god tid til å høre på historier og virket som han hadde all tid i verden.
Tusen takk for en fantastisk opplevelse både for barn og foreldre. Mitt barn sa hun ville bli lege etter denne timen, det sier sitt.

Legen med stor L

Klinikk: Gjøvik ØNH AS Skrevet

Jeg har vært hos denne legen 2 ganger nå. Desverre så skal jeg ikke dit igjen, da min helseutfordring nå er historie. Dette er en lege som er svært hyggelig og utrolig dyktig i sitt fag. Han tar seg god tid og lytter til det du har å si.
Et ekstra pluss for sitt gode humør og artige kommentarer noe som gjør at skuldrene senker seg.
En super lege👍

Kunnskapsrik og omsorsfull

Klinikk: Gjøvik ØNH AS Skrevet

Utrolig kunnskapsrik og empatisk lege, som er sjelden vare i disse dager. Ble godt tatt imot og han viste stort engasjement og interesse for situasjonene jeg var i. Alle skulle hatt en sånn lege. Takk😊

Dyktig og engasjert

Klinikk: Gjøvik ØNH AS Skrevet

Kunnskapsrik, interessert og dyktig til å formidle til meg som pasient. Hyggelig. Ble tatt godt i mot også fra hun i resepsjonen.

Tatt vare på

Klinikk: Gjøvik ØNH AS Skrevet

Har vert der flere ganger pga kronisk bihulebetennelse og har alltid blitt møtt med forståelse. Han er grundig , gir gode forklaringer som en vanlig person forstår, god oppfølging. En positiv og hjelpsom lege.