Drammen Øyelegesenter

Telefonnummer32 83 14 2032 83 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgt. 22 3015 Drammen

Siste vurderinger av Drammen Øyelegesenter

Lite interessert i pasienten

Lege: Tore Rytter Evensen Skrevet

En lege som virker mer interessert i å få unna køen enn å hjelpe pasienten. Bør ta seg tid til å undersøke nøye hvorfor fastlegen har laget en henvisning ikke bare konkludere.

Meget profesjonell lege. Både faglig og etisk.

Lege: John Grant Johnsen Skrevet

Følte meg godt i varetatt ved første konsultasjon. Han informerte klart og tydelig om årsaken til problemet med synet og hva som måtte gjøres gjennom operasjonen. Under operasjonen informerte han underveis over hva han foretok seg på en meget positiv og oppmuntrende måte. Dette gjorde at jeg følte meg i trygge omgivelser. Resultatet ble perfekt. Det har gitt meg en følelse av å ha fått synet på nytt etter flere år med dårlig syn. Han har de faglige og menneskelige kunnskaper som gjør han til en perfekt lege.

En dyktig fagperson.

Lege: Frode Sandboe Skrevet

En lege som alltid er presis, tar veldig godt imot hver enkelt en føler seg velkommen, og godt ivaretatt aven dyktig fagperson. Flink til å orientere pasienten, slik at en kan gjøre selvstendige valg om videre behandling. En lege en virkelig blir glad i.

Snill men litt hardhendt

Lege: Frode Sandboe Skrevet

klinikken har ikke topp utstyr. Jeg synes det er mer smertefullt å være undersøkt hos han enn det var på forrige øyelege i en annen by. betalings automaten er latterlig dum og unødvendig