Nøtterøy Ultralydinstitutt ANS

Telefonnummer33 40 75 8333 40 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Danholmen 1 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av Nøtterøy Ultralydinstitutt ANS

Anbefales sterkt

Lege: Geir Tveit Skrevet

Er så takknemlig etter og ha vært på ultralyd hos dere❤️ Det ble gjort funn i kroppen min som har gjort til at jeg nå er i en veldig rask prosess i helsevesenet. Uten den undersøkelsen hadde jeg blitt sykere uten og vite hvorfor. Alle burde ta ultralyd med jevne mellomrom. Og radiologen var fantastisk. Rolig og behagelig. Dedikert og dyktig! Veldig forklarende. Kommer tilbake med jevne mellomrom. Tusen takk🌞

proff,nøye og forklarende

Lege: Geir Tveit Skrevet

veldig fornøyd, grei undersøkelse som omfatter det meste en lurer på.

fikk med bilder og skriv til fastlege.Heldigvis ingenting galt

Forklarte nøye hvert enkelt tilfelle han gikk imellom

Anbefales på det sterkeste, nå trenger jeg ikke gå å lure om noe er galt.

et dyktig fagmenneske

Lege: Hanne Margrete Myhre Skrevet

kunnskapsrik, vennlig,tålmodig lyttende og svært dyktig til å forklare prosessen i undersøkelsen. hun tok også svært god tid.
Faglig trygg!

Utrolig flink,og forklarte så man forstod

Lege: Geir Tveit Skrevet

Var en rolig,behagelig og flink lege.
Skal til han igjen,var veldig fornøyd
Han fortalte og viste meg ting,som jeg ikke var klar over at jeg hadde,og han fant betennelse på tarmen,jeg har Morbus Chron,det viste ikke han at jeg hadde,men jeg fortalte det etterpå.
Vi er flere familiemedlemmer som har vært hos Geir Tveit,og alle er storfornøyde.

veldig bra lege

Lege: Geir Tveit Skrevet

Han bryr seg om pasienten. Gjør alltid det beste -som å ringe deg tilbake å gi deg en tidligere time da han fikk et forfall . Han ble bekymret for at det ville ta for lang tid å vente på den timen du først hadde. Veldig flink lege og god mot pasientene sine. Han forteller deg oxo gjerne om hva han der på cten. Vanskelig og få time der prompte sikkert p.g.a. at alle vil til Geir Tvedt. Han gjør en fantastisk stykke arbeid. Der føket du deg trygg og godt varetatt.