Nøtterøy Ultralydinstitutt ANS

Danholmen 1 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av Nøtterøy Ultralydinstitutt ANS

Fantastisk lege.

Lege: Geir Tveit Skrevet

Maken til lege må man lete lenge etter. Så rolig, behagelig og hyggelig. Forklarer SÅ nøye. Man kan virkelig føle seg trygg på at han ikke overser noe! Føler meg så trygg og ivaretatt hver gang jeg er der. Det eneste som er litt dumt er at det er litt lang ventetid, men det kommer jo av den store pågangen. Alle vil jo til ham, og det forstås godt. ANBEFALES!

Fantastisk ultralydtjeneste

Lege: Geir Tveit Skrevet

Grundig, nøye, forklarende og betryggende ul-undersøkelse av en rolig, profesjonell og omsorgsfull, pålitelig og utrolig dyktig radiolog. Veldig takknemlig for å få undersøkelse jevnlig hos han og anbefaler m d sterkeste til alle som trenger Ul undersøkelse.

Fantastisk

Lege: Geir Tveit Skrevet

Svært dyktig i sitt fag. Tar seg god tid og forklarer underveis på en faglig men likevel folkelig måte hva han observerer. Behagelig personlighet som gjør at man slapper av. Anbefales.

Anbefales sterkt

Lege: Geir Tveit Skrevet

Er så takknemlig etter og ha vært på ultralyd hos dere❤️ Det ble gjort funn i kroppen min som har gjort til at jeg nå er i en veldig rask prosess i helsevesenet. Uten den undersøkelsen hadde jeg blitt sykere uten og vite hvorfor. Alle burde ta ultralyd med jevne mellomrom. Og radiologen var fantastisk. Rolig og behagelig. Dedikert og dyktig! Veldig forklarende. Kommer tilbake med jevne mellomrom. Tusen takk🌞

proff,nøye og forklarende

Lege: Geir Tveit Skrevet

veldig fornøyd, grei undersøkelse som omfatter det meste en lurer på.

fikk med bilder og skriv til fastlege.Heldigvis ingenting galt

Forklarte nøye hvert enkelt tilfelle han gikk imellom

Anbefales på det sterkeste, nå trenger jeg ikke gå å lure om noe er galt.