Colosseum øyelegesenter

Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Colosseum øyelegesenter

være likegyldig

Lege: Sidsel Gedde-Dahl Skrevet

Helt uinteressert med pasienter. Hørte ikke på meg, sa det ikke var noe hun kunne. Sidsel er en lege uten empati, ikke flink til å høre på pasient. Anbefales ikke

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Lars Bakke Skrevet

Fantastisk øyelege. Svært dyktig! I tillegg, veldig god på kommunikasjon med pasient. Man føler seg trygg som pasient her.

Trygg, dyktig og utrolig koselig lege.

Lege: Sidsel Gedde-Dahl Skrevet

Opererte tunge øyelokk hos Sidsel og kunne ikke blitt tatt bedre i mot. Flotte og trygge ansatte alle som var der og jeg følte meg veldig godt ivaretatt både før og under operasjon.
Jeg anbefaler Sidsel på sterkeste da hun er veldig trygg, hyggelig og ikke minst dyktig!

Hyggelig og meget dyktig

Lege: Lars Bakke Skrevet

En meget behagelig, trygghetsskapende og dyktig lege. Han tar seg tid til både å lytte og forklare. Besøket var en meget positiv opplevelse.

Min verste erfaring med en lege.

Lege: Sidsel Gedde-Dahl Skrevet

Har aldri følt meg så liten og ubetydelig foran en lege før. Hørte ikke på meg, sa det ikke var noe hun kunne gjøre, at jeg bare måtte slutte å sitte under ventilasjonen (har aldri gjort det..), og at jeg rett og slett bare måtte leve med det. Jeg begynte å gråte fordi hun ikke tok meg seriøst, på daværende tidspunkt hadde jeg vært plaget i et halvt år i påvente av denne timen.
Måtte til slutt gå til privat øyelege fordi jeg var desperat, og der fant de noe som gjorde at de henvendte meg videre til sykehus. På sykehuset fikk jeg behandling og det går mye bedre.
Min erfaring er at Sidsel er en lege uten empati, ikke flink til å høre på pasient, og tar ikke pasient seriøst.
Absolutt den verste legen og erfaringen jeg noensinne har hatt.
Ville gitt 0 stjerner om jeg kunne, fordi Sidsel ikke fortjener en eneste en.