Grevens Legekontor DA

Grev Wedels gate 10 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Grevens Legekontor DA

Veldig hyggelig og presis

Lege: Danielle Fam Myhrvold Schønning Skrevet

Vennlig, blid og imøtekommende lege. Det er første gang jeg har kommer inn til en fastlege akkurat til tiden tror jeg. Virker seriøs og kunnskapsrik for meg.

Føler meg godt ivaretatt og sett

Lege: Marianne Meier Ødegård Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med oppfølging og behandlingen jeg får hos Marianne M. Ødegård. Hadde det ikke vært for henne så hadde jeg aldri vært på dette legekontoret. Service og behandling i resepsjonen er elendig og de har til tider en frekk og nedlatende holdning overfor oss pasienter. Føler at jeg er til bry hver gang jeg må snakke med dem.

Vanskelige helsesekretærer

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Hyggelig og flink lege, men det er nærmest umulig å komme i kontakt med han. Helsesekretærene setter opp ordinær time (med minimum 5 ukers ventetid!!) uansett hvorfor man henvender seg. Ventetiden på timer kunne vært betraktelig lavere om de faktisk leste henvendelsene de får inn, da ikke alt krever fysisk oppmøte og 20 minutter av legens tid. De svarer også sjeldent på det man faktisk spør om, og ber man feks om 3 resepter fornyet får man kanskje én, og ingen beskjed tilbake om at den ene resepten er klar.

Grei lege

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Grei lege som hører på deg. Så skal ikke kalge på han direkte på han men hvordan kontoret driftes faller selvfølgelig på han og hans tilgjengelighet. Noe som er grunnen til denne vurderingen.
Helsesekretærene som tar telefonen og ellers styrer er utrolig frekke, uprofesjonelle og følger ikke opp pasientene!! Utenom det er det lang ventetid (over 5 uker for vanlig time) og veldig vanskelig å få tak i legen om noe haster og du ikke kan stå opp til åpningstid og begynne ringe. Og da MÅ du selvfølgelig møte opp i person enda man er på ferie. Kan umulig kalles en forsvarlig helseoppfølging.

Lite imøtekommende og arrogant

Lege: Danielle Fam Myhrvold Schønning Skrevet

Dårlig forståelse for pasientens behov og manglende empati. Fikk ikke den helsehjelpen som var nødvendig.