Lars Fredrik Gjelstad

Autorisasjon (2011)

Grevens Legekontor DA Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ...
Grev Wedels gate 10 3111 Tønsberg
Lars Fredrik Gjelstad er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Fredrik Gjelstad

Vanskelige helsesekretærer

Hyggelig og flink lege, men det er nærmest umulig å komme i kontakt med han. Helsesekretærene setter opp ordinær time (med minimum 5 ukers ventetid!!) uansett hvorfor man henvender seg. Ventetiden på timer kunne vært betraktelig lavere om de faktisk leste henvendelsene de får inn, da ikke alt krever fysisk oppmøte og 20 minutter av legens tid. De svarer også sjeldent på det man faktisk spør om, og ber man feks om 3 resepter fornyet får man kanskje én, og ingen beskjed tilbake om at den ene resepten er klar.

Grei lege

Grei lege som hører på deg. Så skal ikke kalge på han direkte på han men hvordan kontoret driftes faller selvfølgelig på han og hans tilgjengelighet. Noe som er grunnen til denne vurderingen.
Helsesekretærene som tar telefonen og ellers styrer er utrolig frekke, uprofesjonelle og følger ikke opp pasientene!! Utenom det er det lang ventetid (over 5 uker for vanlig time) og veldig vanskelig å få tak i legen om noe haster og du ikke kan stå opp til åpningstid og begynne ringe. Og da MÅ du selvfølgelig møte opp i person enda man er på ferie. Kan umulig kalles en forsvarlig helseoppfølging.

Personlig og lyttende

Føler meg alltid mindre bekymret etter time hos Gjelstad. Han hører nøye på hva du sier og har alltid sendt meg videre til rett behandling som har hjulpet.Veldig glad han er så ung at jeg kan ha han som fastlege i mange år!

Trygg og kunnskapsrik

Utrolig kunnskapsrik, god lytter og løsningsorientert
kjenner meg heldig som kan ha han som fastlege.

Dyktig Lege

Veldig fornøyd med Dr. Gjelstad som fastlege. Empatisk og forståelsesfull. Føler meg møtt, sett og hørt av han.

Noe ventetid, men i det må man forvente.

Oppdaterer seg med E-helse i form av app for timebestilling og resepter.

Dessverre har jeg hatt litt forskjellige opplevelser med helsesekretærene der, noen veldig blide og hyggelige, mens andre kan oppleves som krasse.

Oppleves også at kanskje noen av helsesekretærene bør oppdateres på prosedyren om blodprøvetaking, da det det oppleves ofte at de glemmer å desinfisere før stikk.