Lars Fredrik Gjelstad

Brygga legekontor Tønsberg

2011

Brygga legekontor Tønsberg Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Lars Fredrik Gjelstad er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Fredrik Gjelstad

Uinteressert, om han i det hele tatt er der.

Stort sett aldri til stede. Ender hos stedfortreder, turnuslege etc. Om han er der, er han stort sett uinteressert, og vil vanligvis "se mer på det neste gang"

Det hjelper ikke at det er 45 minutter ventetid på telefonen når man skal prøve å få seg en sykemelding.

Forståelsesfull, profesjonell og trivelig lege

Jeg er superfornøyd med Gjelstad og har vært det fra dag en. Veldig imøtekommende og profesjonell. Både jeg og min samboer er veldig fornøyd. Hadde han som barnelege på helsestasjonen en periode og også der var vi veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste.
Jeg vil legge til at vi også er fornøyd med alle damene på kontoret. Blir alltid møtt med et smil og har aldri hatt en negativ opplevelse med noen av dem!

Delte meninger

Sliter med å stole på han, føler ikke han har særlig forståelse for mine psykiske problemer. Veldig vanskelig å få tak i, får dom regel en vikar. Når jeg endelig har han, så føler jeg meg ikke forstått eller at jeg blir tatt alvorlig.

Useriøs

Har aldri tid, tar deg ikke serriøst. Bryr seg ikke om pasientene. På grensen til trakasering av pasienter.

Vil ikke under noen omstendigheter anbefale gjeldstad som lege.

Flink og kvikk lege.

FLINK. Men Brygga Legekontor har legesekretæren fra H. Hun tror hun er lege eller Gud e.l. Avgjør selv om du trenger time eller ikke.
Og snakker mye i telefonen privat, så time må av og til dra fysisk med og bestille.