Lars Fredrik Gjelstad

Brygga legekontor Tønsberg

2011

Brygga legekontor Tønsberg Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Lars Fredrik Gjelstad er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Fredrik Gjelstad

Useriøs

Har aldri tid, tar deg ikke serriøst. Bryr seg ikke om pasientene. På grensen til trakasering av pasienter.

Vil ikke under noen omstendigheter anbefale gjeldstad som lege.

Flink og kvikk lege.

FLINK. Men Brygga Legekontor har legesekretæren fra H. Hun tror hun er lege eller Gud e.l. Avgjør selv om du trenger time eller ikke.
Og snakker mye i telefonen privat, så time må av og til dra fysisk med og bestille.

Dyktig lege

Veldig fornøyd, han tar det du sier på alvor. Første møte med han så virket han veldig ung og usikker men nå har jeg hatt han en stund som fastlege og han er utrolig dyktig .

Veldig god lege

Har bare vært hos han en gang siden jeg flyttet til en annen by. Han virket som en profesjonell lege som tar pasienten på alvor. Jeg har et problem som jeg ikke liker å ta opp med hverken lege eller andre, det var mye mindre flaut å snakke med han enn andre leger. Har ingenting negativt å si om han.

Utrolig dyktig lege

Gjelstad er en utrolig dyktig og kunnskapsrik lege. Har gått til han i 2 år og er veldig fornøyd med han.
Men når det kommer til kontordamene har jeg ofte opplevd at jeg må krangle og kjempe for å få en time eller resepter som de har lov å gi elektronisk. Og de er ofte frekke og lite hjelpsomme.

De hadde en håpløs tlflinje som gjorde at jeg kunne vente 1 time i kø eller ringe 100 ganger (ikke overdrivelse) før jeg kom igjennom, nå har de fått et litt bedre system, men det er ofte jeg sitter i 10-20 min i tlf kø og får gjentatte ganger høre at jeg er nr.1 i køen..

Lokalet er i god stand, litt trange venterom.
Gjelstad er en opptatt mann som jobber på tre forskjellige steder så derav er han ikke så tilgjengelig. Kan måtte vente i nesten 2 mnd før jeg får time.
Ender ofte opp med vikarer, men som jeg har hatt gode erfaringer med.

Det som jeg ble skikkelig fortvilet over, er at Gjelstad per dags dato har plutselig gått ut i permersjon (videreutdanning), uten noe som helst brev eller forvarsel har jeg nå fått en ny fastlege (Martin Klingvall) de neste 6 mnd. Spesielt og ikke bli varslet om dette.