Lars Fredrik Gjelstad

Brygga legekontor Tønsberg Mann, 34 år

Autorisert2011
Ledige plasser 12 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brygga legekontor Tønsberg

Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Lars Fredrik Gjelstad er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Fredrik Gjelstad

Veldig god lege

Har bare vært hos han en gang siden jeg flyttet til en annen by. Han virket som en profesjonell lege som tar pasienten på alvor. Jeg har et problem som jeg ikke liker å ta opp med hverken lege eller andre, det var mye mindre flaut å snakke med han enn andre leger. Har ingenting negativt å si om han.

Utrolig dyktig lege

Gjelstad er en utrolig dyktig og kunnskapsrik lege. Har gått til han i 2 år og er veldig fornøyd med han.
Men når det kommer til kontordamene har jeg ofte opplevd at jeg må krangle og kjempe for å få en time eller resepter som de har lov å gi elektronisk. Og de er ofte frekke og lite hjelpsomme.

De hadde en håpløs tlflinje som gjorde at jeg kunne vente 1 time i kø eller ringe 100 ganger (ikke overdrivelse) før jeg kom igjennom, nå har de fått et litt bedre system, men det er ofte jeg sitter i 10-20 min i tlf kø og får gjentatte ganger høre at jeg er nr.1 i køen..

Lokalet er i god stand, litt trange venterom.
Gjelstad er en opptatt mann som jobber på tre forskjellige steder så derav er han ikke så tilgjengelig. Kan måtte vente i nesten 2 mnd før jeg får time.
Ender ofte opp med vikarer, men som jeg har hatt gode erfaringer med.

Det som jeg ble skikkelig fortvilet over, er at Gjelstad per dags dato har plutselig gått ut i permersjon (videreutdanning), uten noe som helst brev eller forvarsel har jeg nå fått en ny fastlege (Martin Klingvall) de neste 6 mnd. Spesielt og ikke bli varslet om dette.

Flink lege, heslig kontordame

Sjeldent jeg går til legen, da jeg var nødt til å ringe inn var kontordama rett og slett ufyselig. Måtte krangle meg til en time fordi kontordama mente det var alvorlig nok, og at jeg hadde ringt 10 minutter for sent! (10 min etter telefontiden hadde startet).

Da jeg fikk vært med legen ble tilstanden min tatt seriøst, og fikk ordentlig oppfølgning. Veldig hyggelig lege som var flink til formidle informasjon.

Blir nok å bytte pga kontordame, kan ikke krangle hver gang jeg er i en usikker situasjon og behøver hjelp.

Verdens beste lege

Han tar sine pasienter på alvor. Gjør alltid det pasienten ønsker, men samt kommer med sine råd og anbefalinger.
Kunne ikke hatt en bedre lege.

En nøyaktig og lyttende lege

En utrolig dyktig lege. Han tar seg virkelig tid til deg når du kommer og er grundige. Du føler deg trygg når du først kommer til han.

Dessverre har han ei kontordame som er direkte ufyselig og frekk. Dette gjør at jeg kvier seg til å ringe legen. Samt at det er nesten helt umulig å komme igjennom på telefonen. Og nå vurderer jeg sterkt å bytte fastlege. Jeg synes dette er fryktelig synd at sånne ting skal ødelegge for en så dyktig lege.