Lars Fredrik Gjelstad

Autorisasjon (2011)

Lars Fredrik Gjelstad er en av 50 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Fredrik Gjelstad

Dyktig, lyttende og profesjonell

Han tar seg alltid tid, lytter og kommer frem til gode løsninger for pasientene sine. Er svært profesjonell i arbeidet sitt, og vil kun det beste for deg. Han er også god til å følge opp når det trengs. Har aldri hatt en dyktigere lege før.

Hyggelig, men rotete

Legen er hyggelig, men er lite tilgjengelig og lange telefonkøer dessverre. Også ofte en del rot med timer etc. Derfor ender jeg opp med å bytte fastlege.

Dyktig og sympatisk

Meget godt fornøyd med Gjelstad! Han er kunnskapsrik, grundig og sympatisk. Han er alltid villig til å lytte - før han trekker konklusjoner.

Tar seg tid

Blir sett og setter seg inn i diagnose og situasjon. Tar tak i problem og undersøker videre. Bare positiv opplevelse både hos fastlegen og turnuslege.

Sjeldent time hos han, men dyktig

Når jeg først hadde time, fikk jeg nesten hver gang time hos en vikar. Så han veldig sjeldent. Når jeg først hadde time hos han er han veldig flink, rolig og lytter.
Når det gjelder selve legekontorer med sekretær og noen legesekretærer er de helt håpløse. Ofte veldig nedlatende i telefon. Har vært mange episoder hvor jeg har tatt blodprøve og de IKKE har spritet av først!! Dette er ikke akseptabelt.