Lars Fredrik Gjelstad

Brygga legekontor Tønsberg

2011

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Brygga legekontor Tønsberg
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Tlf: 33 31 94 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Fredrik Gjelstad er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Fredrik Gjelstad

Dyktig lege

Veldig fornøyd, han tar det du sier på alvor. Første møte med han så virket han veldig ung og usikker men nå har jeg hatt han en stund som fastlege og han er utrolig dyktig .

Veldig god lege

Har bare vært hos han en gang siden jeg flyttet til en annen by. Han virket som en profesjonell lege som tar pasienten på alvor. Jeg har et problem som jeg ikke liker å ta opp med hverken lege eller andre, det var mye mindre flaut å snakke med han enn andre leger. Har ingenting negativt å si om han.

Utrolig dyktig lege

Gjelstad er en utrolig dyktig og kunnskapsrik lege. Har gått til han i 2 år og er veldig fornøyd med han.
Men når det kommer til kontordamene har jeg ofte opplevd at jeg må krangle og kjempe for å få en time eller resepter som de har lov å gi elektronisk. Og de er ofte frekke og lite hjelpsomme.

De hadde en håpløs tlflinje som gjorde at jeg kunne vente 1 time i kø eller ringe 100 ganger (ikke overdrivelse) før jeg kom igjennom, nå har de fått et litt bedre system, men det er ofte jeg sitter i 10-20 min i tlf kø og får gjentatte ganger høre at jeg er nr.1 i køen..

Lokalet er i god stand, litt trange venterom.
Gjelstad er en opptatt mann som jobber på tre forskjellige steder så derav er han ikke så tilgjengelig. Kan måtte vente i nesten 2 mnd før jeg får time.
Ender ofte opp med vikarer, men som jeg har hatt gode erfaringer med.

Det som jeg ble skikkelig fortvilet over, er at Gjelstad per dags dato har plutselig gått ut i permersjon (videreutdanning), uten noe som helst brev eller forvarsel har jeg nå fått en ny fastlege (Martin Klingvall) de neste 6 mnd. Spesielt og ikke bli varslet om dette.

Flink lege, heslig kontordame

Sjeldent jeg går til legen, da jeg var nødt til å ringe inn var kontordama rett og slett ufyselig. Måtte krangle meg til en time fordi kontordama mente det var alvorlig nok, og at jeg hadde ringt 10 minutter for sent! (10 min etter telefontiden hadde startet).

Da jeg fikk vært med legen ble tilstanden min tatt seriøst, og fikk ordentlig oppfølgning. Veldig hyggelig lege som var flink til formidle informasjon.

Blir nok å bytte pga kontordame, kan ikke krangle hver gang jeg er i en usikker situasjon og behøver hjelp.

Verdens beste lege

Han tar sine pasienter på alvor. Gjør alltid det pasienten ønsker, men samt kommer med sine råd og anbefalinger.
Kunne ikke hatt en bedre lege.

En nøyaktig og lyttende lege

En utrolig dyktig lege. Han tar seg virkelig tid til deg når du kommer og er grundige. Du føler deg trygg når du først kommer til han.

Dessverre har han ei kontordame som er direkte ufyselig og frekk. Dette gjør at jeg kvier seg til å ringe legen. Samt at det er nesten helt umulig å komme igjennom på telefonen. Og nå vurderer jeg sterkt å bytte fastlege. Jeg synes dette er fryktelig synd at sånne ting skal ødelegge for en så dyktig lege.

Viser liten interesse til å bruke tid på kompliserte saker

Veldig trivelig lege, men dessverre dårlig evne til å sette seg inn i kompliserte og sammensatte helseproblemer. Oppfattes fort som passiv når det gjelder vanskelige saker. Utrolig mye rot i journal og papirer.

Svært positivt overrasket

Ved første møtet virket legen noe ung og usikker, men så viste det seg at han er dyktig, lyttende, nøye og følger opp pasienten på en veldig god måte. Anbefaler han på det varmeste, og har også bare gode opplevelser med kontorpersonellet.

Meget dyktig lege.

Gjeldstad er en meget dyktig lege. Han lytter, tar tak i det du klager over, bryr seg! Dessverre er et par av kontordamene direkte uhøflige. En stygg episode: mannen min ble hjertesyk en fredag formiddag. Ringte legekontoret for akutthjelp. Fikk bryskt svar at " vi har ingen ledig time idag, du får ringe igjen på mandag." Heldigvis har vi legevakt som vi fikk komme til, og det ble ambulanse til sykehuset. Legen er fantastisk, noen av kontordamene ødelegger inntrykket. Veldig synd. Hun værste bør skiftes ut.

Dyktig og svært godt informert i tillegg til å være "ut to date"

Alltid hyggelig å snakke med legen selv om det kun som regel er ved sykdom og andre sykdomsrelaterte henvendelser.

God lege ( veldig sure dame som innimellom tar tellefonen)

God lege, hyggelig grei å snakke med, lytter og gir respons!

Grundig!

Men jeg må dessverre bytte lege, med at:

1. Får å komme gjennom til resepsjonistene på morningene tar det ca 45 min- 60 min med konstant opptatt signal! Damene er informert men sier dette må man tåle!

2. Å få prate med legen sin på tellefonen på grunn av at man trenger hjelp på ett problem i forhold til graviditet ( dette ble jeg nekter av resepsjonisten)
Å endte med at jeg kontakte sykehuset å fikk time der!

3. Resepsjonisten har det med å være frekk i tellefonen og nedvergende!

Jeg blir å bytte lege pga henne ( men noen av jentene jag har pratet med er hyggelige)

Har også opplevd å stå å vente utenfor glasset for å varsle at man har kommet i 15 min, da jeg kan høre gjennom glasset at på andre siden taes det en privat samtale med sin mor- uproft!

Så legen er fantastisk men kontoret er patetisk! Ønsker gjelstad igjenn om han skulle flyttet legekontor!

Flott og trygg

Meget god lege, som er effektiv og trygg på samme tid

En hyggelig og seriøs lege

Vennlig, tilstede og lydhør.
Kan anbefale han videre.

Svært bra

Rask time, bruker moderne hjelpe midler som prøve svar på sms dersom ønskelig. hyggelig, gundig og blid. er oppmerksom og lytter ser på deg og ikke pc tilsvarende .. meget godt fornøyd

Positiv og grundig

Legen er meget grundig og pliktoppfyllende. Lett å kommunisere med og følger opp. Veldig fornøyd.