Aviva Helse AS

Telefonnummer22 72 42 0022 72 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon den Godes vei 14 0373 Oslo

Siste vurderinger av Aviva Helse AS

Meget misfornøyd

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet

Gikk til Aviva Helse for å stramme opp huden i ansiktet med Ulthera. Jeg fikk ingen informasjon av dr. Simensen om at Ulthera behandling i ansiktet kan smelte fett under huden. Dette skjedde og nå er huden løsere enn før behandlingen. Veldig skuffet.

flink kirurg

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet

Ble operert for overarmsplastikk i mai 2016 og måtte ta ny operasjon på høyre overarm pga.at det ble tatt for lite hud første gang. Jeg er kjempefornøyd med hele klinikken og synes at dr.Simensen er meget faglig dyktig. Synes at resultatet ble supert og arrene så og si usynlige.Anbefales på det varmeste

Tar meg på alvor

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet

Jeg følte jeg ble hørt på og tatt på alvor. Følte meg litt sjenert under konsultasjonen og før operasjonen, samtidig så gikk det veldig fint. Fikk gode råd om hva som kunne gjøres og hva som ville være uheldig. Er veldig fornøyd med resultatet og han virker faglig dyktig.

Trygg, flink og lydhør

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet

Veldig dyktig og trygg kirurg som alltid er lydhør og forståelsesfull. Gjør sitt aller beste for at pasient skal bli fornøyd. Føler meg alltid godt ivaretatt.

Dyktig kirurg som gir realistisk og god veiledning!

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet

Jeg har tatt flere operasjoner hos Halfdan Vier Simensen. Jeg ble anbefalt av en venninne å snakke med ham i forbindelse med at jeg begynte å få veldig tunge øyelokk. Øvre øyelokk operasjonen ble utført så fint at det ikke er mulig å se arr, eller spor av kirurgi. Senere tok jeg brystløft som ble utført med samme presisjon.
Jeg synes måten jeg ble møtt på, veiledning og oppfølging i ettertid, gjorde at jeg følte meg trygg og godt ivaretatt. Det er viktig for meg å føle tillit til at den som holder skalpellen har god kunnskap og lang erfaring. Og det følte jeg var tilfelle med denne kirurgen, både i rådgivning og operasjon. Nå skal jeg prøve Ultherapy på ansikt, og da blir de samme klinikk.