Aviva Helse AS

Kontakt

Telefonnummer22 72 42 0022 72 42 ...
Haakon den Godes vei 14 0373 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(8)
8 vurderinger
Tilgjengelighet
(5)
5 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(5)
5 vurderinger
Service
(5)
5 vurderinger

Siste vurderinger av Aviva Helse AS

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han har tydelig en lidenskap for yrket sitt. Profesjonell,selvsikker og vennlig. Ble fettsugd.
En bra opplevelse,der jeg følte meg trygg fra start til slutt.
Anbefaler ham og teamet.

Meget misfornøyd

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Gikk til Aviva Helse for å stramme opp huden i ansiktet med Ulthera. Jeg fikk ingen informasjon av dr. Simensen om at Ulthera behandling i ansiktet kan smelte fett under huden. Dette skjedde og nå er huden løsere enn før behandlingen. Veldig skuffet.

flink kirurg

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ble operert for overarmsplastikk i mai 2016 og måtte ta ny operasjon på høyre overarm pga.at det ble tatt for lite hud første gang. Jeg er kjempefornøyd med hele klinikken og synes at dr.Simensen er meget faglig dyktig. Synes at resultatet ble supert og arrene så og si usynlige.Anbefales på det varmeste

Tar meg på alvor

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg følte jeg ble hørt på og tatt på alvor. Følte meg litt sjenert under konsultasjonen og før operasjonen, samtidig så gikk det veldig fint. Fikk gode råd om hva som kunne gjøres og hva som ville være uheldig. Er veldig fornøyd med resultatet og han virker faglig dyktig.

Trygg, flink og lydhør

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig dyktig og trygg kirurg som alltid er lydhør og forståelsesfull. Gjør sitt aller beste for at pasient skal bli fornøyd. Føler meg alltid godt ivaretatt.