Hans-Jørgen Fiskaadal

Telefonnummer38 17 87 6038 17 87 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Hans-Jørgen Fiskaadal

Hektisk og dårlig kommunikasjon med pasienten. Blir litt mer avslappet for hvert besøk.

Lege: Hans-Jørgen Fiskaadal Skrevet

Bør være mer åpen og tilgjengelig for informasjon både fra pasient til lege og motsatt. Som pasient føler jeg at jeg er til bry.
MEN! Han er etter min vurdering flink på det han driver med, så derfor fortsetter jeg hos han.

Verste øyelege noensinne!

Lege: Hans-Jørgen Fiskaadal Skrevet

Jeg var på hans kontor og han sjekket øynene mine så travelt som en hurtigmatkjede. Jeg var der maksimalt 15 minutter og jeg forklarte smerten i øyelokkene mine, og han undersøkte ikke lenger, men han åpnet døren for meg å forlate.

Dårlig på komunikasjon

Lege: Hans-Jørgen Fiskaadal Skrevet

Følte meg som en maskin på verksted. Han er dårlig på både å lytte til og prate til pasienten. Drypte litt dråper her og litt der, men fikk ikke vite hva det var. Det gikk unna i et rasende tempo. Jeg kommer ikke tilbake hit igjen.

EN FLOTT ØYELEGE! :- )

Lege: Hans-Jørgen Fiskaadal Skrevet

Har vært borti en del øyeleger i årenes løp og kan bare si en ting:
FISKAADAL ER DEN BESTE JEG HAR HATT!
Han er god til å forklare alt en spør om, og han er behagelig og hyggelig!
KAN VARMT ANBEFALE FISKAADAL! :- )

Dyktig og hyggelig

Lege: Hans-Jørgen Fiskaadal Skrevet

Går til kontroll hos øyelege en gang årlig pga. diabetes. Fiskaadal har vært et hyggelig bekjentskap gjennom mange år, etter at min tidligere øyelege sluttet på grunn av alder. Fiskaadal er tillitvekkende og åpenbart faglig sterk. Kan anbefales på det beste!