Bislett Øyelegesenter

Telefonnummer23 20 44 6623 20 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theresesgt. 40 0168 Oslo

Siste vurderinger av Bislett Øyelegesenter

Professonell behandling

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Fra henvisning til siste kontroll har jeg utelukkende positive erfaringer.
Rask og god logistikk , kort ventetid til operasjon.
Ingen grunn til å bekymre seg ,- var i de aller beste hender ved Dr Hultgren og hyggelige sykepleiere.
Opererte begge øyne for grå stær, - og er svært fornøyd med både resultatet og senteret.

Bør ta kurs i pasientbehandling

Lege: Anne Møllendal Eikland Skrevet

Vanskelig å samtale med.Har vondt for å lytte til en pasients mening om egen situasjon.Kommer da med uttalelser som “Har du ikke tillit til meg som lege?” Andre bemerkninger som ikke gjør forhldey til en pasient bedre, Har hun gjort seg opp en mening, er det den eneste riktige. En blir nervøs i hennes nærvær. Skifter legesenter.

Utrivelig og avfeiende.

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Vært hos Hultgren 4 ganger med min sønn. Det har vært en meget utrivelig opplevelse, særlig for sønne min. Kan dessverre ikke anbefale noen å ta med barnet sitt til Hultgren.

Dyktig og hyggelig

Lege: Kari Rougne Skrevet

Føler meg godt ivaretatt. Rolig og hyggelig. Setter seg inn i situasjonen. Har lest seg opp i journal på forhånd.

Dyktig og effektiv lege

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Han forklarer hva som skjer og viser fram resultater av bilder og forklarer resultatene. Han følger godt opp når det er nødvendig. Hyggelig resepsjonister. Liker denne øyelegen veldig godt. Anbefaler ham gjerne videre.