Bislett Øyelegesenter

Telefonnummer23 20 44 6623 20 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theresesgt. 40 0168 Oslo

Siste vurderinger av Bislett Øyelegesenter

Dyktig og effektiv lege

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Han forklarer hva som skjer og viser fram resultater av bilder og forklarer resultatene. Han følger godt opp når det er nødvendig. Hyggelig resepsjonister. Liker denne øyelegen veldig godt. Anbefaler ham gjerne videre.

Uoppfordret forklarte han grundig, rolig og vennlig.

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Behagelig atmosfære på hans kontor. God følelse å være der. Han tok seg god tid og forklarte også det jeg ikke spurte om. Han forklarte både under og etter undersøkelsen. At han også ga historikk var meget tilfredsstillende.

Veste behandlingen jeg noen gang har fått.

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Dårlig behandlig. Uprofesjonell. Ga oss aldri muligheten til å verken stille spørsmål eller forstå hva han drev med. Aldri opplevd verre. Virket både frekk og useriøs. Fortjener ikke 1 stjerne engang. Tok med 10 år gamle lillesøsteren min som også ble behandlet dårlig.

Dyktig og effektiv

Lege: Harald Overskott Vatne Skrevet

Jeg går til årlig sjekk hos Vatne etter gjentatte netthinneløsninger. Han er en meget dyktig fagmann, som også er effektiv. Jeg får stadig en bedre relasjon til han, da han i begynnelsen kan virke litt brysk og lite lyttende. Han er nok likevel en av Norges beste på sitt fagfelt.

var hos en kvinnelig vikar for dr vatne

Lege: Harald Overskott Vatne Skrevet

En meget brysk og uhøflig lege. følte meg totalt oversett og ble avbrutt da jeg forsøkte å stille spørsmål. Jeg skal egentlig tilbake til kontroll om 6 mnd, men kommer til å avlyse timen. Angrer på at jeg ikke sa i fra med en gang, men ble så paff over en så uhørt oppførsel. Vurderer å sende klage i etterkant. Bente