Bislett Øyelegesenter

Theresesgate 40 0168 Oslo

Siste vurderinger av Bislett Øyelegesenter

Proffesjonell og faglig dyktig.

Lege: Anne Møllendal Eikland Skrevet

Valget falt på Dr Eikeland etter anbefaling og å sett resultater av tidligere operasjoner av tunge øyelokk.
Følte meg sett, trygg og ivaretatt før, under og nå etter operasjonen både av Dr Eikeland og andre på klinikken.
Opplever Dr Eikeland som profesjonell i arbeidet sitt, faglig dyktig og tar riktige avgjørelser, i dette tilfelle sammen med meg.

Litt vanskelig å nå klinikken på telefon, men fikk alltid fort svar på mail.

Dyktighet

Lege: Kari Rougne Skrevet

Hun var godt forberedt med journal før jeg kom inn, dyktig lege, nærværende og god kommunikasjon, klar og tydelig. Hadde ikke trengt å ta med tolk likevel :)

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Anne Møllendal Eikland Skrevet

Operert for tunge øyelokk i dag. Dr Eikeland er dyktig og effektiv. Følte meg trygg. Hun kommuniserte med meg under hele inngrepet, forklarte hele tiden hva hun skulle gjøre. Kan anbefales.

God kontroll

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Har brukt de Hultgren siden 2014 og har hele tiden vært fornøyd. Grundig undersøkelse og god forklaring når vi har sett på bilder i etterkant.

Kanskje ikke så opptatt av om brillene er 100% riktige i styrke, men sjekker at jeg ser det han forventer. Optiker tar seg av detaljene der.

Av og til litt ventetid, men stort sett går alt på løpende bånd.

Dyktig og ivaretagende lege

Lege: Kari Rougne Skrevet

Dette er en øyelege som har satt seg inn i min journal eller henvisning før jeg kommer inn, og hjelpepersonalet har også tatt synsmålinger før jeg kommer inn til legen. Omsorgsfull og grundig lege, oppdaget hos meg forhold som ingen tidligere har sett. Jeg føler meg meget godt ivaretatt, trygg på at jeg får den beste behandling. Nøler ikke med å henvise til Ullevål om det er nødvendig.
Hun arbeider raskt og effektivt, og møter deg med et smil.
Hjelpepersonalet er (stort sett) hyggelig og imøtekommende, men har alt for mye å gjøre, så det blir køer og ventetid.
Med en så dyktig og hyggelig lege sprer ryktet seg fort, så det er dessverre svært lange ventelister (6 mndr) for å komme til denne legen.