Bislett Øyelegesenter

Theresesgate 40 0168 Oslo

Siste vurderinger av Bislett Øyelegesenter

Ufin, arrogant og nedlatende

Lege: Anne Møllendal Eikland Skrevet

Hoven og nedlatende, lytter ikke.
Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg trengte.
Jeg har vert hos henne 2 ganger, da jeg tenkte hun kanskje hadde en dårlig dag første gang. Men hun var like nedlatende om ikke verre ved andre besøk. Skal absolutt ikke tilbake dit.

Faglig dyktig.i Pasientbehandling noe tvilsom.

Lege: Anne Møllendal Eikland Skrevet

Bør legge vekt på å få til en hyggelig og tillitvekkende kommunikasjon. Et smil i løpet av en konsultasjon er ikke av veien

Hyggelig og grundig

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Har vært pasient hos Hultgren i mange år pga både grønn og grå starr. Opplever han som veldig grundig i undersøkelsene og flink til å forklare ofte med illustrasjoner fra klinikkens flotte maskinpark. Ser at han ofte har mange pasienter og mye å gjøre, men han har likevel tid til en rask men grundig forklaring.

Lite engasjert i kunden, er av "den gamle" legetypen

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Kommuniserer enveis, lytter lite, leverer dog oppdraget. Lite fristende for videre behandling. Kunden har bedt om skifte av lege, alternativt bytte legekontor.

Ikke egnet til å behandle barn

Lege: Staale Jacob Hultgren Skrevet

Min sønn fikk en svært dårlig opplevelse hos øyelege Hultgren. Som mor opplevde jeg han som utålmodig, brydd og uten forståelse for at pasienten var 4 år gammel. Forklaringer på hva sønnen min skulle gjøre var raske og korte. Når sønnen min ikke gjorde akkurat som han skulle ble han "irettesatt" og da han så feil under synsundersøkelsen ble han tydelig gjort oppmerksom på at han gjorde feil. Hultgren evnet på ingen måte å ufarliggjøre undersøkelsen. For ikke snakke om hvordan han håndterte situasjonen da sønnen min gråt etter å ha fått dryppet øynene med en væske som svir litt de første sekundene!

Jeg har forståelse for at man kan ha hastverk sent på dagen og at man har et løpebånd av pasienter i løpet av en dag, men jeg er kritisk og svært misfornøyd med hvordan sønnen min ble møtt i en ukjent og ubehagelig situasjon.

Ikke ta med barn hit!