Asker og Bærum øyelegesenter

Trekanten Knud Askerv 28 B 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker og Bærum øyelegesenter

Øyelege

Lege: Per Klyve Skrevet

Den beste. Møter deg med positivt smil. Hyggelige sekretærer som bestandig tar vare på deg. Lege som forklarer hva som feiler deg. Positiv og hyggelig samtale.

Dårlig service

Lege: Per Klyve Skrevet

Ble henvist til øyelege Klyve i starten av juni - har i oktober ennå ikke fått innkalling, og ringte derfor for å høre hvor lang tid som kunne forventes. I telefonen ble jeg fortalt at jeg ikke kunne forvente noen innkalling da øyelegen prioriterte saker der folk «faktisk slet med å se». Nå er jo nøyaktig problemer med synet årsaken til henvisningen. Fikk beskjed om at jeg kunne be legen min om å sende henvisningen et annet sted.

Nøye i sitt arbeide

Lege: Per Klyve Skrevet

Jeg opplever at jeg får nøye undersøkelser. Jeg får ærlige tilbakemeldinger, f eks hvorfor jeg ikke hadde så godt syn som tidligere hvorpå Klyve sa: Du har begynnende grå stær, denne må vi vente litt med før vi opererer. Tidligere lege benektet det samme ett år tidligere

Dyktig og hyggelig

Lege: Per Klyve Skrevet

Fikk akutt problemer med en hinne i øyet, og ble sendt til Klyve fra optiker 10 min før de stengte (optiker ringte opp og forklarte problemet). Jeg kom rett inn, og ble møtt av en kunnskapsrik mann som var grundig og forklarte mens han sjekket. Det var nødvendig å reagere raskt, så han ringte øyeavdelingen på Drammen sykehus og forklarte at jeg kom i drosje umiddelbart. Hinnen ble da festet med laser, og øyet ok. Fantastisk flink og hyggelig - anbefales!

Veldig bra

Lege: Jan Erik Jakobsen Skrevet

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og Jakobsen var god til å forklare og beskrive hva som måtte gjøres og hvilke alternativer jeg hadde.
Jeg følte meg helt trygg under operasjon og har fått god oppfølging etterpå.