Asker og Bærum øyelegesenter

Trekanten Knud Askerv 28 B 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker og Bærum øyelegesenter

Dyktig og hyggelig

Lege: Per Klyve Skrevet

Fikk akutt problemer med en hinne i øyet, og ble sendt til Klyve fra optiker 10 min før de stengte (optiker ringte opp og forklarte problemet). Jeg kom rett inn, og ble møtt av en kunnskapsrik mann som var grundig og forklarte mens han sjekket. Det var nødvendig å reagere raskt, så han ringte øyeavdelingen på Drammen sykehus og forklarte at jeg kom i drosje umiddelbart. Hinnen ble da festet med laser, og øyet ok. Fantastisk flink og hyggelig - anbefales!

Veldig bra

Lege: Jan Erik Jakobsen Skrevet

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og Jakobsen var god til å forklare og beskrive hva som måtte gjøres og hvilke alternativer jeg hadde.
Jeg følte meg helt trygg under operasjon og har fått god oppfølging etterpå.

Dr. Fløtepus

Lege: Jan Erik Jakobsen Skrevet

A&B øyelegesenter er et trivelig sted med tidenes hyggeligste resepsjonist, men det er ikke dette jeg kommer for. Har gått til Dr. Jacobsen 3-4 ganger og har ventet nesten et år mellom hver gang jeg får time.

Jeg føler meg ikke tatt på alvor av Dr. Jacobsen og hans store personlighet har ingen plass på legekontoret å gjøre. Han bagatelliserer alvorlige spørsmål og timen må alltid gjennomføres i hu og hast. Lite fintfølende.

Kjempeflink øyelege

Lege: Jan Erik Jakobsen Skrevet

Veldig kompetent lege, trivelig med glimt i øyet (sic). Flink til å forklare. Skrev ut en kur som gjorde meg bedre, og meg et bedre behandlingsalternativ enn en tidligere øyelege.

Suveren i sitt fag

Lege: Jan Erik Jakobsen Skrevet

Det er flott å gå til en øyenlege som er såpass dyktig. Jeg har også blitt operert for grå stær hos ham i Oslo. Det var meget vellykket.
Jakobsen er blid, sjarmerende og hyggelig - med glimt i øyet. Ufattelig at noen ikke liker ham! Mulig han kan virke litt selvhevdende om man kommer inn på det faglige, men det har ikke plaget meg. Jeg har god kjemi med ham og syns det er hyggelig å komme dit. For da vet jeg at jeg er i de beste hender og blir godt ivaretatt.