Asker og Bærum øyelegesenter

Trekanten Knud Askerv 28 B 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker og Bærum øyelegesenter

Litt usikker på navnet

Lege: Grunde Dalsøren Skrevet

Besøket på klinikken var virkelig en hyggelig opptur. Veldig hyggelig lege som gjorde en grundig undersøkelse og ga god hjelp med mitt problem. Hvis jeg kunne velge, ville jeg valgt denne legen som min faste øyelege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Per Klyve Skrevet

Per Klyve fremstår som svært kunnskapsrik. Han hører godt etter hva pasienten sier og han er flink til å forklare hva som er relevant og på en måte som ikke-medisinere forstår.

Øyelege

Lege: Per Klyve Skrevet

Den beste. Møter deg med positivt smil. Hyggelige sekretærer som bestandig tar vare på deg. Lege som forklarer hva som feiler deg. Positiv og hyggelig samtale.

Dårlig service

Lege: Per Klyve Skrevet

Ble henvist til øyelege Klyve i starten av juni - har i oktober ennå ikke fått innkalling, og ringte derfor for å høre hvor lang tid som kunne forventes. I telefonen ble jeg fortalt at jeg ikke kunne forvente noen innkalling da øyelegen prioriterte saker der folk «faktisk slet med å se». Nå er jo nøyaktig problemer med synet årsaken til henvisningen. Fikk beskjed om at jeg kunne be legen min om å sende henvisningen et annet sted.

Nøye i sitt arbeide

Lege: Per Klyve Skrevet

Jeg opplever at jeg får nøye undersøkelser. Jeg får ærlige tilbakemeldinger, f eks hvorfor jeg ikke hadde så godt syn som tidligere hvorpå Klyve sa: Du har begynnende grå stær, denne må vi vente litt med før vi opererer. Tidligere lege benektet det samme ett år tidligere