Asker og Bærum øyelegesenter

Trekanten Knud Askerv 28 B 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker og Bærum øyelegesenter

Manglende kommunikasjon

Lege: Nina Charlotte Bille Brahe Veiby Skrevet

Øyenlegen er sikkert faglig dyktig, men jeg forventet noe bedre informasjon og kommunikasjon etter undersøkelsen. Som pasient setter jeg dessuten pris på å bli behandlet med en viss respekt og høflighet.
I forbindelse med den etterfølgende operasjon for grå stær på Drammen sykehus opplevde jeg der en langt bedre behandling og service.

Særdeles bra

Lege: Jan Erik Jakobsen Skrevet

Jeg må få takke den særdeles kompetente dr Jan Erik Jakobsen og
hans gode team for at han ved en operasjon smertefritt og trygt og konplikasjonsfritt har gitt meg tilbake synet som jeg hadde som tenåring .
Dette er jeg svært takknemlig for og det har gjort meg til et litt lykkeligere menneske faktisk .
Tusen takk .

Øyelege

Lege: Per Klyve Skrevet

Den beste. Møter deg med positivt smil. Hyggelige sekretærer som bestandig tar vare på deg. Lege som forklarer hva som feiler deg. Positiv og hyggelig samtale.

Dårlig service

Lege: Per Klyve Skrevet

Ble henvist til øyelege Klyve i starten av juni - har i oktober ennå ikke fått innkalling, og ringte derfor for å høre hvor lang tid som kunne forventes. I telefonen ble jeg fortalt at jeg ikke kunne forvente noen innkalling da øyelegen prioriterte saker der folk «faktisk slet med å se». Nå er jo nøyaktig problemer med synet årsaken til henvisningen. Fikk beskjed om at jeg kunne be legen min om å sende henvisningen et annet sted.

Nøye i sitt arbeide

Lege: Per Klyve Skrevet

Jeg opplever at jeg får nøye undersøkelser. Jeg får ærlige tilbakemeldinger, f eks hvorfor jeg ikke hadde så godt syn som tidligere hvorpå Klyve sa: Du har begynnende grå stær, denne må vi vente litt med før vi opererer. Tidligere lege benektet det samme ett år tidligere