Johan Bratholm

Telefonnummer928 29 064928 29 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bygdøy Allé 21 0262 Oslo

Siste vurderinger av Johan Bratholm

Erfaren og trygg

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Han har fulgt meg opp i over ett år, og jeg har opplevd behandlingen som trygg og viktig for min bedring. Johan kan være litt brå og direkte i starten, men kompenserer med lang erfaring og med gode lytteevner, der han også tar med mine egne meninger og vurderinger rundt min sykdom og medisinering. Er veldig fornøyd :)

Erfaren og effektiv

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Etter mange år med feilbehandling har jeg endelig fått en lege som forstår meg og som har funnet en behandling som virker for meg. Bratholm har mye erfaring og kunnskap og ser tingene i et litt annet lys enn mange andre behandlere jeg har vært hos. Ganske rett på sak og effektiv. Har følt meg trygg og ivaretatt hele veien. Jeg opplever at han kan mye om ulike tilnærminger til behandling, ikke bare medikamentell. Er positivt overrasket over resultatene så langt.

Uinteressert og ingen behandlingsplan

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Bratholm glemte hva vi snakket om til hver time, var lite interessert og kom med få løsninger eller metoder. Følte det var liten fremgang. Det var som å samtale med seg selv og opplevde jeg måtte mase på teknikker for å håndtere hverdagen. Opplevde å bli kjeftet på en gang fordi jeg kom forsent når jeg var svært nede og slet med å komme opp av sengen. Dette var svært ubehagelig og føltes uprofesjonelt. Valgte å søke på ny behandler pga dette. Alt i alt vil jeg ikke anbefale Bratholm.

Dette var skuffende

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Det positive med denne behandleren er at han ikke overstyrer meningene dine med sine personlige tolkninger, noe som burde vært en selvfølge men som jeg har opplevd at en annen gjorde. Men det at Bratholm har en streng og hard og tone (i starten?), er noe som er svært ubehagelig og helt unødvendig overfor klienter som faktisk er engstelige. I tillegg krever han at du åpner deg tidlig og virker irritabel om du ikke klarer det. Dette er jo ikke måten å bygge tillit på. Det er også usikkert når, eller om han noensinne kommer til å bli vennligere i omgangstonen. Da er de første ukene, eller månedene, kastet bort på ingenting med toppen 15 min. konsultasjon. Etter min mening er det ikke verdt å gå og vente på at behandleren skal bli grei. Det blir nesten for dumt. Hans medisinkunnskaper imponerte meg heller ikke i stor grad, bl.a. pga. manglende kjennskap til de nyeste medikamentene.

Uinteressert og kald.

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Anbefales ikke. Legger opp behandlingen rundt medisiner. Behandlingstiden varer i 10-15 minutter der det kun er snakk om medisiner og mer medisiner.