Johan Bratholm

Telefonnummer928 29 064928 29 0 ...
Hoffsveien 92 0377 Oslo

Siste vurderinger av Johan Bratholm

Kunnskapsrik, erfaren og tillitsfull psykiater

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Jeg har aldri opplevd bedre og raskere hjelp enn det jeg fikk hos Dr Bratholm. Han lyttet, tok meg på alvor og viser tillit til pasienten.
Det kan ta uendelig lang tid å få den riktige psykiske helsehjelpen -hos riktig person, og man kan kaste bort utrolig mye tid og penger hos diverse psykologer som kun henger seg opp i å snakke om følelser, barndom og gamle traumer. Ønsker man derimot dette så finnes det plenty av de å snakke med de fleste andre steder.
Å endelig finne ut som kvinne i 40-årene at man har ADHD, og faktisk få prøve ut medisiner som hjelper har forandret livet mitt totalt, og plutselig faller alle brikkene på plass. Det er sjokkerende stor forskjell og jeg vil aldri tilbake til det mørke kaoset. Min dypeste medfølelse til de udiagnostiserte flinke piker og utbrente kvinner der ute som går med den der magefølelsen, men som ikke blir forstått eller møtt på det store ADHD-spørsmålet "fordi de har jo klart seg" -eller i verste fall ikke.. Det at jeg f.eks har tatt høyere utdanning og jobb ble heldigvis ikke brukt imot meg ved utredning her, men ble med som et bekreftende symptom på typisk ubehandlet kvinne med ADHD.

Håper virkelig at Dr Bratholm får fortsette å hjelpe flere medsøstre med denne problematikken i mange år til!
Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Effektiv og kunnskapsrik. Kaster ikke bort tid, veldig fornøyd, en psykiater som passer meg. Ingen passer for alle, det spørs jo hvilke behov man har. Bratholm kan faget sitt og gjør alt han kan for å komme fram til en effektiv behandling.

Uinteressert i pasient

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Psykiater som glemmer avtaler han har gjort med pasienten sin, er lite tillitsvekkende. Innrømmet at han ikke hadde skrevet ned hva som ble sagt eller husket hvem pasienten var etter første konsultasjon.

Faglig sterk

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Jeg opplevde Bratholm som faglig sterk, han gjorde selvstendige vurderinger basert på sin lange erfaring. Jeg følte meg lyttet til og ivaretatt. Jeg er evig takknemlig for hjelpen jeg fikk av han. Tusen takk.

Ny rekord!

Lege: Johan Bratholm Skrevet

Tilbake i bilen etter bare 15 minutter!

Det "positive" er at jeg selv kunne diktere hvilke medisiner jeg ville ha resept på, en ulempe er at han er totalt likegyldig til hvilke utfordringer man måtte slite med..