Oslo Privatklinikk AS

Sørkedalsveien 7 0369 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Privatklinikk AS

Erfaren og dyktig

Lege: Bjørn Christian Brøndmo Skrevet

Andre gangs operasjon for lipødem. Strålende fornøyd med resultatet og utelukkende positiv erfaring.

Styr unna denne kirurgen!

Lege: Bjørn Christian Brøndmo Skrevet

Jeg opererte brystene mine ved Oslo privatklinikk av dr. Brøndmo. Jeg er ikke fornøyd med resultatet. Ble ikke møtt på en god profesjonell måte da jeg uttrykte at jeg var misfornøyd. Virker som han ikke eier selvinnsikt, er krenkbar og kald. Kunne ønske jeg valgte en annen kirurg.

Uproffesjonell

Lege: Haris Mesic Skrevet

Skulle dit for å ta lipødemoperasjon. Fikk mail med info bare 2 dager før operasjonen og da var prisen per operasjon 10.000kr mer enn avtalt. Bakgrunnen til prishevingen fikk jeg forklart med at jeg løy, for det om jeg hadde det skriftelig. Jeg mistenkte at det kom til å øke i pris da jeg under konsultasjonen fortalte at jeg hadde vært på konsultasjon hos andre leger og Mesic var ganske nysjerrig på hva de andre klinikkene kostet. Tenkte likevel at det ikke ville bli et problem da jeg hadde dokumentasjon på avtalt pris.
Mye mulig han er en dyktig kirurg, men personlig vil jeg aldri ligge på hans operasjonsbord.

Tålmodig og dyktig

Lege: Bjørn Christian Brøndmo Skrevet

Jeg vil jeg gjerne skryte av hvor dyktig kirurg han er. Han bruker masse tid til å informere og lytte til dine behov. Han er tilgjengelig, og får deg til å føle deg ivaretatt. Han er ærlig og tydelig, som er noe jeg mener er viktige egenskaper hos en plastikkirurg. Jeg tok en brystreduksjon og var uheldig å få komplikasjoner som var ute av mine og Brøndmo sine hender, dette ble løst med en ny operasjon, og jeg fikk veldig god oppfølging før og etter. Jeg har følt meg sett, og anbefaler han på det sterkeste. Du kan være trygg på at om du skulle være uheldig å oppleve komplikasjoner eller lignende vil Brøndmo være støttende og finne en passende løsning, han er en kirurg med empati.

En profesjonell kirurg som lytter og gir råd

Lege: Bjørn Christian Brøndmo Skrevet

Jeg fikk utført full bukplastikk og sammensying av magemuskler pluss fettsuging av flanker. Jeg er utrolig fornøyd med alt fra start til slutt. Han kom med gode råd og faktisk frarådet meg til å sløyfe fettsuging av mage istedenfor å prøve å få meg til å fikse på mer enn jg trengte. Var tilgjengelig på e-post og svarte grundig på mine spørsmål. Følte meg veldig godt ivaretatt av klinikken på operasjonsdagen og fikk god oppfølging etterpå. Resultatet 5 uker senere er allerede veldig tilfredsstillende og gleder meg til endelig resultat ☺️ Jg er gla jeg ikke tok vurdering ut ifra dårlig anmeldelse her på nett og gikk til konsultasjon hos Dr. Bjørn Christian Brøndmo. Anbefales på det sterkeste!