Klinikk Røa

Telefonnummer906 44 906906 44 9 ...
Tore Hals Mejdells vei 8 0752 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk Røa

Flink lege

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Veldig forståelsesfull , morsom og virker faglig sterk. Hun følger godt med på hva jeg sier og husker ofte ting jeg har fortalt henne om tidligere. Selve undersøkelsen går raskt og helt greit.

Kaste bort tiden og pengene dine

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Når jeg besøkte Kirstin, opplevde jeg at hun holdt seg veldig på avstand (2m), noe som føltes ubehagelig. Jeg ønsket at hun skulle ta en titt på mine plager, som min lege hadde glemt å informere henne om, men hun svarte bare at jeg måtte bestille en ny time, da dette ikke var noe hun ønsket å bruke tiden sin på. Poengterte hvor viktig det var å få mine plager dokumentert i registret. Dessverre, da jeg noen dager senere ringte resepsjonisten, oppdaget jeg at hun ikke hadde skrevet ned dette i registret som jeg hadde bedt om.
Det virket som om hun hadde svært liten serviceinnstilling eller empati overfor en syk pasient som trengte hjelp. Jeg ble henvist til å bestille en ny time til en dyr fysioterapeut, til tross for at man kan få dette gratis via helsesystemet. Hvis du ønsker å kaste bort tiden og pengene dine, vil jeg anbefale å gå dit, det virket som om de ikke tar helsebehov på alvor, og det forverret bare følelsen av å bli sett på som et pengeinnsamlingsmiddel fremfor en pasient som trengte hjelp.

kunnskapsrik, profesjonell, Omsorgsfull

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Hun er unik som lege, å jeg er så takknemlig for at jeg kom til Hannisdal. Selv om problematikken min er så vanskelig at andre ga opp. Ga hun meg aldri opp. Å Nå er jeg på bedringens vei. Hun henviste meg videre til helt riktige aktører. Å hun fortsatte å følge meg opp med oppfølgingstime. Jeg trodde aldri jeg skulle bli så bra som jeg har blitt til nå. Jeg anbefaler henne på det varmeste. Hun er også flink til å kommunisere med de som har helseangst osv. Noe ikke alle er. Hun er en Varm og Dyktig ØNH lege.

Veldig forståelsesfull

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige ønh-leger og ingen er som Hannisdal. Hun er veldig empatisk og tar seg tid, forståelsesfull og prøver å "finne" problemet når den er vanskelig å finne.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Kirsten Hannisdal Skrevet

Jwg har lenge ventet på utredning foe Meniere og etter et mislykket besøk på aHus der jeg ikke ble tatt på alvor, var dette en veldig god opplevelse. Kirsten er veldig hyggelig og tok seg god tid til å gi god informasjon. Jeg kan anbefale Klinikk Røa på det varmeste.