Privatklinikken AS - Oslo

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Øvre Slottsgate 4 0157 Oslo

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Oslo

Trygg og behagelig

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

En svært flink lege. Er behagelig og ivaretakende. Profesjonell og personlig. Har pasienten i 100 % fokus. Gir god informasjon før etter behandling. Anbefales.

Ikke fornøyd med konsultasjon

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Var på en del konsultasjoner før jeg valgte å operere nesen. Marcus var en av de jeg oppsøkte. Klinikken har dårlig informasjon om hva de egentlig tilbyr.

Kirurgen foreslo fillers behandling og i tillegg en del andre behandlinger for rynker, samtidig en hudrutine, jeg kom hit for kirurgisk konsultasjon og ikke alternative behandlinger. Min opplevelse var at han forsøkte å selge inn en del ikke-kirurgiske inngrep. Fikk også tilbud om rabatt ved ulike behandlinger om jeg anbefalte han videre til bekjente, noe jeg synes er svært uetisk av en kirurg å si.

Total opplevelse: kom hit for konsultasjon for nese- operasjon men han forsøkte heller å selge inn fillers og kosmetiske behandlinger. Veldig uprofesjonelt.

Beste og tryggeste klinikken i Norge

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er en voksen og sporty dame, er slank og holder meg godt men er blitt ganske så flat i rumpen og bestemte meg å sette inn rumpeimplantater.
tok derfor kontakt med Marcus som jeg har vært oss utallige ganger hos til forskjellige behandlinger.
han tok nøye mål og sendte meg en forventet resultat på data.
jeg villle ha en naturlig resultat og det fikk jeg og er super fornøyd med resultatet.(fikk 275 ml i hver rumpeball)
Jeg kunne sitte på rumpen rett etter operasjonen og ikke noe blå og arrene er i rumpesprikken som ikke vises.
Nå er det gått 2 års siden og jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok det valget .
Marcus er så utrolig flink og anbefaler han på det sterkeste.

Fantastisk god opplevelse!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har vært hos flere innenfor denne bransjen, og forsøkt å få hjelp til å se mer opplagt og frisk ut etter en periode med alvorlig sykdom og tap av volum i ansiktet.
Dessverre har jeg opplevd å bli alvorlig feilbehandlet, snakket ned til og ignorert.
MEN, fra det sekundet jeg kom inn til denne klinikken fikk jeg en god følelse!!
Nydelige delikate rene lokaler og
levende lys.
Jeg ble tatt i mot av Mette, som var genuint lyttende, tok seg god tid, og var veldig profesjonell.
Dr. Marcus Eriksson tok seg svært god tid til å undersøke meg, og forklarte grundig hva som ville være den beste behandlingen for meg.
Selve behandlingen var helt smertefri.
Alt foregikk svært hygenisk.
Dr. Marcus er utrolig nøye, og er fantastisk dyktig! Han er en kunstner i faget sitt. Veldig behagelig, lyttende og profesjonell!
Jeg har aldrig vært så fornøyd noen gang!
Jeg kommer garantert tilbake hit! Jeg følte meg så godt ivaretatt!
Jeg anbefaler på det sterkeste å besøke denne klinikken.
Tusen takk til Mette og Marcus!

En av de absolutt aller beste i bransjen

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Om du vil ha et amazing resultat går du til Marcus!Nå er ikke jeg en som pleier å legge inn omtaler,men jeg kan ikke få sagt nok hvor dyktig denne legen er,du er i fullstendig trygge hender og han er bare noe utenom det vanlige når det gjelder kompetanse og seriøsitet(i motsetning til veldig mange andre i bransjen nå)Lang erfaring og har et usedvanlig godt øye for det estestiske,han ser virkelig hva som passer akkurat ditt ansikt og klarer på magisk vis å få til ting man nesten ikke trodde var mulig!Har vært hos han for 8 år siden første gang og nå er jeg fast kunde.Varm og hyggelig atmosfære,blir alltid tatt godt i mot av Mette som er sykepleier,alt av informasjon både før,under og etter behandling blir gitt så du skal føle deg trygg.Han er en meget behagelig og rolig person som forteller underveis hva han gjør slik at det føles utrolig trygt.Kan virkelig ikke anbefale noen andre om du er opptatt av perfeksjon(og jeg jobber i bransjen selv og er supernøye med hvem som får røre ansiktet mitt).Virkelig en av de få og er en SANN kunstner i sitt fag,noe jeg mener alle som har denne profesjonen bør ha.Kan varmt anbefale Marcus Eriksson!