Privatklinikken AS - Oslo

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Øvre Slottsgate 4 0157 Oslo

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Oslo

Dyktig, nøye, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er så glad for at jeg valgte Privatklinikken. Dette er andre gangen jeg er hos Marcus Eriksson og Mette. Jeg føler meg veldig trygg når kompetansen er så høy. Marcus Eriksson er virkelig dyktig i faget sitt, til å lytte og er superflink til å få til et naturlig resultat. Jeg ser ut som en litt mer opplagt versjon av meg selv og er veldig fornøyd med behandlingen.

Sjeldent kunnskapsrik

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg jobber selv i bransjen og er ekstremt kritisk til hvem som får behandle meg. Marcus er sjeldent kunnskapsrik og svært nøyaktig. Jeg vet også at Dr Eriksson er med i flere ekspertgrupper hos produsentene hvilket gjør at jeg føler meg ekstra trygg. Høsten 2018 fikk jeg injeksjonsbehandling med Belkyra for å fjerne en liten dobbelthake på en ellers normalvektig og veltrent kropp. Resultatet noen måneder senere er fantastisk, kjevelinjen er mer markert og jeg ser slankere ut. Behandlingen var smertefri og jeg fikk god informasjon om hva jeg kunne forvente av hevelse og ømhet i tiden etterpå.

Engasjert i pasienten og veldig kunnskapsrik!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Ønsker du en behandling som gir positiv effekt både på utsiden og innsiden; - da er et besøk hos plastkirurg dr. Marcus Eriksson ved Privatklinikken AS sterkt å anbefale.
Jeg kom dit første gang fordi jeg syntes det var så trist at mange sa jeg så veldig sliten ut. Jeg følte meg egentlig bra. Da gjennom en grundig førstesamtale anbefalte dr. Marcus Eriksson en behandling som ville se naturlig ut på meg. Ble møtt med respekt og empati! Derfor uttalelsen om at behandlingene der gir meg positiv effekt både på innsiden og utsiden. For på
Privatklinikken AS gir de ikke bare fantastisk faglig hjelp. De ser hele mennesket! En stor takk fra en veldig fornøyd pasient.

Helt ny hverdag!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er mann på 34 år som har en stressende jobb. Må ha skjorte og dressjakke i jobben. Har hatt et kjempeproblem med svette og lukt under armene. Har måttet kaste masse dressjakker og skjorter pga lukt som ikke forsvinner med kjemisk rensing. Det blir dyrt det! Prøvd “alt” av behandlinger med deodoranter og botox. Tok permanent svettebehandling med Miradry for to måneder siden. Har fått et helt nytt liv etter det og er så takknemlig. Tusen takk Privatklinikken:)

Not Recommended

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

I got a treatment for my eyes and am very dissatisfied with how this was done. It turns out that he charges to much and the results were not as promised. The treatment gave unfortunate side effects, which have effected my professional and personal life . The follow-up I received was poor and unprofessinal.