Privatklinikken AS - Oslo

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Øvre Slottsgate 4 0157 Oslo

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Oslo

Profesjonell og erfaren

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen. Fikk en grunndig gjennomgang av hvordan reslutatet kunne forventes å bli, og det lever opp til forventningene. Smertefritt og fantastisk service. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Seriøse

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Profesjonell behandler hvor jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Meget opptatt av pasient tilfredshet.

Marcus kan man være 100% trygg på

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

har tatt mange behandlinger hos Privatklinikken ved Marcus og er 100% fornøyd vær gang jeg drar derfra.
har tatt svettebehandling filler Botox og masse masse mere.det fine er at om jeg spør Marcus at jeg har lyst å gjøre div endringer så sier han i fra om det trengs eller ikke,han er ikke bare der for å tjene penger han er der for å gjøre sine kunder fornøyde.

Faglig dyktighet og trygghet i avslappende omgivelser

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg ble mottatt på en hyggelig og varm måte. Det ble foretatt grundige vurderinger før behandlingen startet. Jeg fikk behandling med botox for å få et mer åpent og løftet blikk. Jeg kjente lite smerte siden området ble bedøvd i forkant. Jeg opplevde å være i trygge hender. Nå, etter 10 dager, er jeg veldig fornøyd med resultatet.

Dyktig, nøye, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er så glad for at jeg valgte Privatklinikken. Dette er andre gangen jeg er hos Marcus Eriksson og Mette. Jeg føler meg veldig trygg når kompetansen er så høy. Marcus Eriksson er virkelig dyktig i faget sitt, til å lytte og er superflink til å få til et naturlig resultat. Jeg ser ut som en litt mer opplagt versjon av meg selv og er veldig fornøyd med behandlingen.