Margit Hammerstad Plastikkirurgi

Telefonnummer915 12 555915 12 5 ...
Svelvikveien 4 3040 Drammen

Siste vurderinger av Margit Hammerstad Plastikkirurgi

Trygg og flink

Lege: Margit Hammerstad Skrevet

Følte meg trygg og ivaretatt og informert om behandlingen jeg skulle ta. Er veldig fornøyd med resultatet og oppfølgingen

Fantastisk, helt suveren! :)

Lege: Margit Hammerstad Skrevet

Denne damen har erfaring med plastikk kirurgi helt fra 80-tallet, og det merkes!! hun kan og vet alt og kjenner til alle smådetaljer og hvordan fikse og forholde seg til det som måtte oppstå! Jeg fikk utført brystreduksjon og brystløft i en og samme vending og hun tilpasset teknikk etter min kropp og brukte en metode ikke mange kirurger i Norge kan ennå, nemlig dual-plane, fordi hun så at det var nødvendig ut fra min anatomi! Hun modellerer og former deg som en kunstner, vurderer proporsjoner og symmetri! Det sier mye om hennes kompetanse:) resultatet ble kjempefint, selv etter 2 dager med sprenghovne pupper så d bra og naturlig ut! Og hun følger opp dag, og natt!! Jeg var litt engstelig i starten etter operasjonen og maste på henne via tekstmeldinger morgen og kveld, men hun var hele tiden rask å svare meg:) Søt, snill dame som kan faget sitt, og i tillegg har den estetiske sansen:)

Utrolig flott resultat!! Super fornøyd!

Lege: Margit Hammerstad Skrevet

Jeg er så utrolig fornøyd etter å ha fått utført ett inngrep av Margit. Så profesjonell, hyggelig, morsom å føler virkelig jeg har fått god oppfølging både før, under å etter. Så hyggelig å flink sykepleier hadde hun også 👍Men det aller viktigste er jo så klart resultatet å la meg bare si: Hun kan sine saker. Hun hørte virkelig etter å gjorde akkurat som jeg ønsket. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Perfeksjonist til fingerspissene. Så bra å hevelser har ikke gått ned enda. Gleder meg virkelig til å se det endelige resultatet når det er så flott allerede. Jeg kommer garantert tilbake viss jeg noen gang skulle ønske flere inngrep. Virkelig Tusen Takk Margit

Dårlig opplevelse.

Lege: Margit Hammerstad Skrevet

Tok øvre- og nedre øyelokkoperasjon. Såret gikk opp i etterkant på ve øyet med blødning og ujevn tilheling. Margit mente at det ville gå seg til - noe det ikke gjorde. Hun hadde heller ikke tegnet opp på forhånd slik at det var mer overflødig hud på det ene øyet. Ny operasjon 3 mnd etter. Denne gang grodde sår med overlapp, huddrag og poser under ene øyet. Veldig misfornøyd med operasjon, ivaretakelse og kommunikasjon. Skal til konsultasjon og evnt ny operasjon hos annen lege. Bortkastede penger hos Margit med slitsom rekonvalesenstid!

Profesjonell og trygg

Lege: Margit Hammerstad Skrevet

Hammerstad er en profesjonell og flink lege. Hun er opptatt av sine pasienter, og hun kan sitt fag til fingerspissene. Hun har et fantastisk team med seg som gjør hele opplevelsen trygg og god. Anbefales på det varmeste!