Midtbyen Øyeklinikk AS

1 vurdering

Siste vurderinger av Midtbyen Øyeklinikk AS

Bortkasta tid og penger

Lege: Steffen Thrana Skrevet

Var til Steffen med opplevd svært slitsomt syn. Forteller alt jeg har prøvd, hvor mye penger det har gått på linser og briller som ikke funker. Legen lyser på øynene mine i ca 10 sekunder, trekker på skuldrene og sier at «sånn er det noen ganger». Opplevde han som utrolig lite interessert, nedlatende og ovenfra og ned. Anbefaler ikke.

Lite kunnskapsrik

Lege: Steffen Thrana Skrevet

Var til Steffen med alvorlig tørre øyne problematikk(meibomsk kjerteldysfunksjon) og ble møtt med lite forståelse og kunnskap rundt dette. Fikk ingen forklaring på hva det kunne skyldes eller hva som kunne gjøre det bedre. Dersom du sliter med samme problematikk bør du ikke gå til denne øyelegen men heller finne en spesialist.

Nedlatende og fåmælt

Lege: Rønnaug Brandser Skrevet

Opplevde hennes framtreden som meget nedlatende. Hun kom ikke med noe informasjon om hva som skulle skje, det var bare å sitte lydig og la seg behandle. Hadde også kommentarer som var helt uakseptable, og som egentlig burde vært meldt videre.
For å være konstruktiv; det som kan gjøre det bedre er en holdningsendring ovenfor sine pasienter.

Flink lege.

Lege: Rønnaug Brandser Skrevet

Føler meg trygg på at jeg får god og riktig behandling. Blid og trivelig lege som tar seg tid til å lytte.

Rask, avvisende og uinteressert

Lege: Rønnaug Brandser Skrevet

Hyggelige folk i resepsjonen. Øyenlegen var uinteressert i meg som pasient, behandlet meg som en kunde.