Helgeroa legesenter DA

Søndersrødveien 6 3295 Helgeroa

Siste vurderinger av behandlere ved Helgeroa legesenter DA

Lite imøtekommende

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Lite imøtekommende og går som regel ut fra timen verre en da jeg kom. Har dermed fått en vegring til å gå til legen som har medført at jeg dropper å dra.Null forståelse for mine plager og situasjon.

Arrogant

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Blir overkjørt i timen. Oppfører seg som hun vet best,selv om det virker som hun har lite kunnskap om flere diagnoser. Hvis du ikke er nyoperert eller har et brekt bein, har man tydeligvis ikke vondt. Kommer ut som et spørsmålstegn. Uten av å ha fått noe hjelp.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Fikk ny fastlege i dag, og jeg kan ikke få fullrost måten hun tok imot meg på og forklarte i detalj hva som var galt.
Hun var både omsorgsfull og jeg gikk derfra med en god trygghet.

Lite imøtekommende

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Fikk ny fastlege. Opplevde henne som lite imøtekommende, lite lyttende og dårlig på kommunikasjon. Opplevde også at mine elektroniske henvendelser ble besvart på en måte jeg oppfattet som arrogant. Ellers er det ikke bra når man plutselig føler man må kjempe for å bli trodd, eller når hun blir et hinder i systemet som skal gi videre hjelp og tilrettelegging.

Lite hyggelig og vanskelig å prate med.

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Fikk henne som ny fastlege og ønsket svar på spm i pasientsky ang at hun kunne sende konsultasjon på MR. Svarte etter 5 dager og det var etter at jeg purret på svar. I tillegg får jeg kjeft når jeg konfronterer henne med at det haster. Så krever hun undersøkelse av noe som står klart i journalene fra før. Hun kunne bare sendt en Mail til Aleris siden skaden min er ferdig undersøkt. Blir for firkantet og dette utsatte hele min operasjon. Jobber også kun 3 dager i uken.