Svein Egil Wilvang

Søndersrødveien 6 3295 Helgeroa
Svein Egil Wilvang er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Svein Egil Wilvang

Forståelsesfull lege

Svein Egil Wilvang har vært en støttende og flott lege som har vist respekt for både fysiske og mentale utfordringer jeg har hatt de siste årene. Det kun fordi jeg flytter at jeg bytter lege. Til deg som vurderer å ta den tomme plassen - jeg har alltid følt meg hørt, sett og fulgt opp hos Wilvang.

Den beste legen jeg har hatt

Ivaretar meg som pasient veldig godt. Sender henvisning videre til spesialist om det er nødvendig. Alltid lett å få time når jeg trenger det.

Nei

Tar deg ikke seriøst, tar bare blodprøver og henviser aldri til noe annet når det trengs. Jeg bytta fort.

Den beste legen

Har hatt wilvang siden jeg flyttet til Nevlunghavn, og er så fornøyd med valget av lege.
Er viktig med et godt og fortrolig forhold til legen sin, og dette kan man virkelig ha med Svein. Han lytter, er rolig, og tar deg på alvor. Han virker aldri stresset, uansett å forsinkelset de er. Han har en veldig behagelig væremåte, som gjør at man tør å si alt uten å føle seg teit. ANBEFALES

Dyktig og hyggelig lege.

Jeg er veldig fornøyd med Wilvang som fastlege. Fortsetter å bruke ham selv etter at jeg flyttet til Larvik.
Han lytter og har tid. Det betyr mye. Gir trygghet.