Bekkestua Spesialistlegesenter

Bærumsveien 206 1318 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Spesialistlegesenter

Alltid god og riktig behandling

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Jeg har gått til Dr. Nerheim i flere år, og har bare gode opplevelser. Han lytter, gjør det som skal til, skriver ut resept og gir meg oppfølgingstime. Alt på 10 minutter, helt perfekt. Han er kunnskapsrik og dyktig, og jeg gir han de beste anbefalingene. Det kan være lang ventetid på time, men er det akutt får jeg time dagen etter.

Svært dyktig lege men umulig å få kontakt

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Vi er svært fornøyd med legen når man endelig komemr dit. Det er helt umulig å komme i kontakt med legekontoret. Et tips til de er å legge inn telefonsvar om stengt kontor når det er ferie ol. Blir bare stående i kø.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

En særdeles kunnskapsrik og trygg lege som virkelig ser og hører pasienten. Veldig god kommunikator som legger merke til de ulike behov pasienten har. Gir Nerheim mine beste anbefalinger.

Velg en annen lege!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Generelt en svært dårlig opplevelse! Umulig å komme i kontakt med da telefonsystemet legger på etter innlest melding, eller det er lang ventetid på telefon. Ikke mye hjelp å få selvom man kommer gjennom. Må vente tre måneder på ny time da jeg var syk dagen jeg hadde time. Ville gjerne at dr Nerheim kunne ta konsultasjonen over telefon da jeg ikke så det som nødvendig å komme inn, men han gjorde visst ikke konsultasjoner over telefon. Kommer ikke tilbake hit.

Kan bare slutte meg til det som er skrevet av de fleste andre her

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Forsøkt å ringe 2 ganger i dag. Første gang ga jeg opp, og den andre tok det 18 minutter før jeg slapp gjennom køen. Heller ikke veldig behjelpelig eller serviceinnstilt til tross for at jeg er pasient der fra før.