Bekkestua Private Spesialistlegesenter

Bærumsveien 205 1318 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Private Spesialistlegesenter

Kan ikke kommunisere med barn

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Hadde sonen min der på 3 år, fleire gonger, i håp om at det skulle betre. Men kvar gong er han fullstendig ignorant overfor barnet. Han forklarar ikkje kva han skal gjere og held fast barneta hovud mens det grin og er fylt av panikk, slik at han skal få gjort jobben sin så fort som råd. Grusom opplevelse for barnet! Heldigvis har det møtt anna flott helsepersonell, men den legen vil han aldri gå til! Frårådar alle som skal til øre-nese-hals-spesialist med barn om å gå dit! Han informerer lite om funn og vurderingar og må utspørras for å få svar. Elendig folkeskikk.

Fullstendig mangel på evner med barn

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

For barn er en tur til legen en stor hendelse, og ofte skummelt. At man da blir møtt av en lege som ikke forteller hva han gjør eller skal gjøre, kjører på uansett reaksjon fra barn og eneste svar på smerter og frykt er å holde barn fast så er det noe som skaper langvarig angst for alle legebesøk. Mye mulig Nerheim er faglig dyktig, men jeg vil sterkt fraråde noen å ta med sine barn dit.

For øvrig er ventetiden mellom 1-2 timer om ettermiddagene (til tross for at man har time), men bedre om morgenene.

Arrogant og tydelig uinteressert

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Hvis man ikke er interessert i pasientene sine bør man heller ikke ha pasienter. Jeg opplevde Nesheim som arrogant og likegyldig. Observerte ved mine to besøk hos Nesheim at det ikke bare var jeg som opplevde ham på denne måten. Aner ikke om om han er flink faglig. Betjeningen i resepsjonen var imidlertid meget hyggelig og forekommende.

Arrogant

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Nerheim er kanskje en dyktig lege, men opplevde han som svært arrogant. Her var det inn og rett ut, tok seg knappe 5 min på en time jeg hadde ventet 2 måneder på. Følte meg hverken sett eller hørt.