Ole Gard Knudsrød

Telefonnummer971 10 797971 10 7 ...
Trudvangveien 67 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av Ole Gard Knudsrød

Dårlig

Lege: Ole Gard Knudsrød Skrevet

Oppleves som useriøs og nedlatende.

Følte som pasient totalt oversett og latterliggjort.

Ingen informasjon om sykdom ble gitt.

Lite imøtekomme og frekk

Lege: Ole Gard Knudsrød Skrevet

Er rystet over hvordan oppførsel til denne legen er.
Frekk, sur, lite imøtekomme og svært nedlatende. Han har
Ingen forståelse for plager som du har ventet 4 mnd på å få time til!!!
Anbefales IKKE

veldig flink lege

Lege: Ole Gard Knudsrød Skrevet

følte jeg ble både sett og hørt, og fikk adekvat behandling. anbefales! legesekretæren derimot, var ikke hyggelig, mulig hun hadde en dårlig dag, men isåfall burde hun blitt hjemme..

Profesjonell og Trygg

Lege: Ole Gard Knudsrød Skrevet

Knudsrød er en av de viktigste menneskene i livet mitt. Han sier kanskje ikke altfor mye, men jeg føler at jeg alltid er i trygge hender hos han. Jeg opplever hans litt myndige holdning kun trygt. Han har alltid et forslag om jeg f.eks trenger andre medisiner, han nøler ikke, går rett på sak og begynner å skrive på pc n uten for mye prat. Jeg føler han har fullstendig kontroll på sitt område, derfor har jeg gjennom drøye 20 år satt min lit til at han gir meg en god livskvalitet. Og det har han gjort. Jeg er så takknemlig for at han er min revmatolog.
Kontordamene derimot er ikke av den mest sjarmerende sorten. Her kan man oppleve å nærmest bli "satt på plass" av det minste lille. Dette er miljø for tykkhudede mennesker.

Arrogant og nedlatende!

Lege: Ole Gard Knudsrød Skrevet

Det tar lang tid å få time hos revmatolog. Noe som betyr at det er desto viktigere å føle seg ivaretatt og forstått når man endelig kommer til- spesielt mtp at pasientgruppen i hovedsak er mennesker med en lang og svært smertefull sykehistorie!
Denne legen oppleves kald, arrogant og nedlatende.
Det er vanskelig å få skikkelig svar på spørsmål om egen tilstand, han er uengasjert og virker uinteressert i både pasient og sitt eget fagområde.
Ved spørsmål om han kunne gi noen råd eller anbefaling ift kosthold, trening eller behandlig, var svaret et skuldertrekk.
Det er virkelig trist at en stor gruppe smertepasienter ikke har et bedre tilbud enn dette!