Rafal Mikolaj Piatkowski

1 vurdering

Siste vurderinger av Rafal Mikolaj Piatkowski

Flink øyelege

Lege: Rafael Piatkowski Skrevet

Jeg føler meg velkommen både av han og de hyggelige sekretærene der. En øyelege som bryr seg og vil pasientens beste. Anbefales på det sterkeste.

Uprofesjonell

Lege: Rafael Piatkowski Skrevet

I første omgang bestilte time på Storo Krogh og forventet å få grundig øyeundersøkelse av øyelege da betalte over 1200 kr men dessverre fikk ikke fulstendig undersøkelse av optiker og var henvist til øyelege Piatkowski for å kartlegge om det er noe sykdommer, jeg fikk informasjon at jeg må betale 500 kr i tillegg for dette. Jeg har ventet på time i 3 måneder og den dagen time kom var -12 grader ute, på time var 5-6 min forsinket, legen opplyste at dessverre har ikke tid til å ta undersøkelse, selv om det var ikke noe nye pasienter inne, det var satt opp bare 15 minutter på meg og vi hadde sikkert god tid for å gjennomføre undersøkelsen. Dårlig erfaring, aldri Krogh igjen, man må betale nesten 1700 kr for å få delvis øyesjekk. Ikke anbefales.

Dyktig og behagelig

Lege: Rafael Piatkowski Skrevet

Piatkowski fremstår som dyktig - og er flink til å følge opp pasienten.Godt til å kommunisere de resultatene han for av undersløkelsene.
Ellers en trivelig og imøtekommende lege som inngir tillit

Rask, direkte og ærlig

Lege: Rafael Piatkowski Skrevet

Fikk henvisning til grå stær operasjon.
alt gikk greit..
Ble forklart at alle inngrep kunne ha feilmarginer, ei heller garanti for at jeg nødvendigvis fikk falkeblikk etterpå.
Effektiv og trygg

Lite ivaretakende og brå

Lege: Rafael Piatkowski Skrevet

Du blir ikke akk møtt av noen blid, imøtekommende lege. Han er svært brå, og vil gjerne bli ferdig så fort som mulig. Hvis du har spørsmål, får du beskjed om å kontakte fastlege, DU MÅ ABSOLUTT ikke kontakte han. Hvorfor? Nei, for han har ikke tid. Jeg satt selv igjen med en følelse av at pengene betyr LANGT mer, enn å ivareta pasientenes behov.
Er i utredning for en nevrologisk øyesykdom, men etter at overlege sliter med å utrede, på bakgrunn av en lite innholdsrik rapport, fra Rafal Piatkowski, må jeg igjennom mye av prosessen på nytt. Anbefales ikke.