Stortingsklinikken

Akersgt. 30 0158 Oslo

Siste vurderinger av Stortingsklinikken

Meget dyktig

Lege: Ranjit Kaur Skrevet

Hun er en meget profesjonell og effektiv lege. Den skriftlige informasjonen som gis er god og dekkende og suppleres av muntlig informasjon rett etter operasjon uten å sløse med tid. Anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og effektiv med meget bra resultat

Lege: Ranjit Kaur Skrevet

Operert for meget slappe øyelokk og slapp hud som blant annet reduserte sidesynet kraftig. Meget hyggelig personale som ga god informasjon (resepsjonist, sykepleier og lege med topp CV etter min mening). Operasjonen gikk raskt med lokal bedøvelse. Stingene ble tatt samme sted etter en uke og øynene ser nå ut slik som øyne skal se ut. Ingen tunge øyelokk og sidesynet er tilbake. Ingen plager med øynene. Som en ekstra bonus ser jeg minst 10 år yngre ut i følge meg selv og øynene ser ut som på gamle bilder tatt for 30 år siden. Kan absolutt anbefales.

Profesjonell og dyktig

Lege: Ranjit Kaur Skrevet

Jeg synes ikke noe om denne listen, men siden den eksisterer, vil jeg gi ros til Dr Kaur som en ytterst profesjonell lege. Hun er ikke bare dyktig, men kaster ikke bort min eller sin egen tid med utenomsnakk (og dette er jo skattebetalernes penger og tid). Alt er profesjonelt gjennomført og nettopp det profesjonelle er det sentrale - spesielt når man skal opereres. mvh (navn fjarnet av moderator)

Veldig god service

Lege: Ranjit Kaur Skrevet

Operert for grå stær, er veldig fornøyd. Ble tatt godt i mot av blide annsatte og legen som opererte.

Fantastisk service og omsorg

Lege: Ranjit Kaur Skrevet

Hele personalet er veldig hyggelig, alltid gode smil og «god» tid selv om de jobber effektivt og er svært punktlige.