Plastikkirurgisk Institutt AS

Nesttunbrekka 95 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Plastikkirurgisk Institutt AS

Svært positiv opplevelse og godt resultat

Lege: Stefan Emmes Skrevet

Jeg er en mann på 50+ som etter mammografi og biopsi ble anbefalt fra fjerne brystkjertler i venstre bryst på grunn av mye brystkreft i familien. For å unngå for store synlige spor etter dette inngrepet ville jeg samtidig foreta fettsuging av begge bryster. Jeg opplevde selv at de var for fettholdig og store for å være en mann. Etter litt undersøkelser valgte jeg dr. Emmes og Plastikkirurgisk institutt. Etter en undersøkelse ble det satt en dato for operasjon noen uker senere. Jeg fikk lokalbedøvelse og var våken under inngrepet. Det var en udelt positiv opplevelse der jeg følte meg svært trygg og ivaretatt av sykepleiere og lege. Nå i ettertid er jeg svært fornøyd med resultatet og synes alt ser meget bra og naturlig ut. Jeg var sykemeldt i 2 uker etter inngrepet og startet trening igjen etter ca 2 måneder. Emmes og klinikken kan anbefales på det sterkeste fra min side.

Dyktig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Stefan Emmes Skrevet

For min diagnose (lipødem) har Dr. Emmes vært helt fantastisk. Har vært gjennom flere operasjoner og har fått tett oppfølging etter hver operasjon. Min livskvalitet er nå helt topp, ingen smerter og mobilitetsproblemer lenger.

Dyktig og Omsorgsfull

Lege: Stefan Emmes Skrevet

Jeg har hatt flere Lipødem operasjoner hos Dr. Emmes.
Fra første konsultasjon ble jeg møtt med respekt, forståelse,og omsorg.Jeg ble godt informert før operasjon, og har hatt en svært god oppfølging etterpå.Jeg har følt meg trygg og ivaretatt under hele prosessen.
Takket være Dr. Emmes og hans fantastiske team, har jeg fått et helt nytt liv, både fysisk og psykisk.
Jeg er så fornøyd med resultatet.

Beste innen Lipødem

Lege: Stefan Emmes Skrevet

Jeg kan ikke si at Dr Emmes er den beste, men for meg har han vært den beste legen jeg kunne finne. Veldig flink til å forklare både sykdom og operasjon, og etter 4 operajsoner vil jeg anbefale han.

Omsorgsfull, dyktig og folkelig

Lege: Stefan Emmes Skrevet

Takket være Emmes og hans team er jeg blitt så frisk jeg kan bli. Jeg har hatt 5 lipødemoperasjoner, og alle har gått så bra. Jeg er blitt møtt med god kommunikasjon, en faglighet og kompetanse som står til gull, og en omsorg jeg ikke har sett maken til. Fra sekretæren behjelpelighet når du går inn døra, til sykepleieren som holdt meg i hånda under operasjonene og helt til miraklene Emmes har utført for helsa mi, kan jeg ikke annet enn å si tusen takk. Jeg er fri fra smerter, jeg ser bedre ut og energien til arbeidsliv og fjellturer er tilbake. Veien har vært lang, men takket være Emmes og hans team ble den ikke så tung å gå.

Jeg valgte riktig kirurg med det beste teamet da jeg startet kampen mot lipødemet.