Kragerø Legesenter

Kirkegt. 13 3770 Kragerø

Siste vurderinger av Kragerø Legesenter

Trygg, dyktig og raus

Lege: Jostein Sørensen Skrevet

Jostein er en veldig flink lege. Han er både omsorgsfull, dyktig og raus.
Har vært min fastlege i snart 25 år, og jeg er veldig trygg på både god og riktig behandling

Uhyggelig

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Jeg er desverre ikke så fornøyd. Jeg føler at legen ikke tar seg ordentlig tid til meg. Da jeg skulle vise henne hvor jeg hadde vondt, sa legen at hun hadde dårlig tid. Jeg føler at jeg ikke blir tatt seriøst. Har også opplevd at hun har sagt at hun ikke kan hjelpe meg. Jeg håper at dette kan ordnes. Holder på å bytte fastlege.

Full tillit i 15 år

Lege: Bjørn Arne Stausland Skrevet

Jeg har opplevd en periode med hyppige besøk hos legen og med innleggelser på sykehus. Jeg har i den tiden blitt fulgt opp på en god og omsorgsfull måte. Jeg føler at legen har vært oppriktig interessert i min helse og kan absolutt anbefale ham til andre.

forferdelig legesenter, ikke spesielt hyggelig lege heller

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Total inntrykket av selve legesenteret er grusomt. Legen selv tok meg ikke I hånden når hun hilste, og hadde ikke tid til å snakke enda jeg hadde bedt om ekstra tid siden det var første gang. Hun virket mer opptatt av vekten min enn Babyen jeg har I magen. Syntes også sekretærene som svarte på tlf var lite hyggelig. De var riktignok bedre i ettertid. Kommer ikke til å sette mine bein inn der igjen.

Beste legen på lang tid!

Lege: Jostein Sørensen Skrevet

Jostein er en helt fantastisk lege, og det er ikke noe tvil om at han bryr seg om deg. Anbefales på det sterkeste!