Kragerø Legesenter

Kirkegt. 13 3770 Kragerø

Siste vurderinger av Kragerø Legesenter

Fraværende og fraskrivende

Lege: Elof Johan Pape Nelson Skrevet

Får ikke hjelp. Bare interessert i å dele ut piller. Ber pasienten betale for eventuell behandling selv, og følger ikke opp til tross for gjentatte lovnader

Aldri hatt en bedre fastlege!

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Jeg har hatt Bentzen som fastlege over mange år. Hun har alltid tatt meg på alvor, og oppleves dedikert og dyktig. Dersom hun har vært usikker har hun sjekket med spesialister, noe som er svært betryggende.

Trygg, dyktig og raus

Lege: Jostein Sørensen Skrevet

Jostein er en veldig flink lege. Han er både omsorgsfull, dyktig og raus.
Har vært min fastlege i snart 25 år, og jeg er veldig trygg på både god og riktig behandling

Uhyggelig

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Jeg er desverre ikke så fornøyd. Jeg føler at legen ikke tar seg ordentlig tid til meg. Da jeg skulle vise henne hvor jeg hadde vondt, sa legen at hun hadde dårlig tid. Jeg føler at jeg ikke blir tatt seriøst. Har også opplevd at hun har sagt at hun ikke kan hjelpe meg. Jeg håper at dette kan ordnes. Holder på å bytte fastlege.

Full tillit i 15 år

Lege: Bjørn Arne Stausland Skrevet

Jeg har opplevd en periode med hyppige besøk hos legen og med innleggelser på sykehus. Jeg har i den tiden blitt fulgt opp på en god og omsorgsfull måte. Jeg føler at legen har vært oppriktig interessert i min helse og kan absolutt anbefale ham til andre.