Kragerø Legesenter

Telefonnummer35 98 49 5035 98 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegt. 13 3770 Kragerø

Siste vurderinger av Kragerø Legesenter

Trygg, dyktig og raus

Lege: Jostein Sørensen Skrevet

Jostein er en veldig flink lege. Han er både omsorgsfull, dyktig og raus.
Har vært min fastlege i snart 25 år, og jeg er veldig trygg på både god og riktig behandling

Dårlig oppfølging

Lege: Kasper Buus Jensen Skrevet

Opplevelsen er meget dårlig med tanke på oppfølging av en kronisk sykdom. Han lytter ikke til pasienten og tror at han vet best.

Inkluderende og dyktig

Lege: Kasper Buus Jensen Skrevet

Veldig dyktig lege som gjennomfører det som blir avtalt. Inkluderende og hyggelig.
Som pasient mener jeg faste rutiner på søvn, mat, trening er viktig og tror jeg når frem hos legen med det.

Uhyggelig

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Jeg er desverre ikke så fornøyd. Jeg føler at legen ikke tar seg ordentlig tid til meg. Da jeg skulle vise henne hvor jeg hadde vondt, sa legen at hun hadde dårlig tid. Jeg føler at jeg ikke blir tatt seriøst. Har også opplevd at hun har sagt at hun ikke kan hjelpe meg. Jeg håper at dette kan ordnes. Holder på å bytte fastlege.

Full tillit i 15 år

Lege: Bjørn Arne Stausland Skrevet

Jeg har opplevd en periode med hyppige besøk hos legen og med innleggelser på sykehus. Jeg har i den tiden blitt fulgt opp på en god og omsorgsfull måte. Jeg føler at legen har vært oppriktig interessert i min helse og kan absolutt anbefale ham til andre.