Kase Klinikken

Telefonnummer400 88 989400 88 9 ...
Prinsens Gate 9, Helsehuset i Moss 1530 Moss

• Ortopedisk kirurg
  • Generell kirurg og ortopedisk kirurg
    1 vurdering

Siste vurderinger av Kase Klinikken

Dyktig og empatisk

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Jeg ble godt ivaretatt av legen og alle andre personalet på klinikken. Jeg føler meg 100% komfortable, fornøyd og trygg med vurderinger, informasjon, operasjoner, og oppfølging jeg får.

Trygg

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Ble ivaretatt godt.Legen fortalte hva han gjorde.Assistenten spurte meg flere ganger hvordan det gikk med meg.

I varetatt

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Veldig veldig fornøyd Martin er flink forklarer nøye hele veien blid spør hele tiden hvordan det går. Veldig fornøyd med Martin og sykesøsøster prater og forklarer hele veien.Blir veldig rolig på denne klinikken

Mvh Navn fernet av moderator]

Operasjon

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Jeg ble operert av Martin Jervis Nsubuga ved Kaseklinikken i Moss.
Han er en veldig flink lege, forteller detaljert om operasjonen hva og hvordan det skal utføres. Veldig flink og dyktig Lege!

God følelse, ble ivaretatt.

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

God forberedelse ved 1 time, men synes det kunne vert informert på innkallingen, at dette var en konsultasjon, jeg trodde jeg skulle oppere da.

Synes kanskje at pre-opperasjons tlf møte, 1 uke før opperasjon ikke var nødvendig, var bare samme gjennom av det som ble sagt på konsultasjon, som bare ble en ekstra kostnad for meg.

Bra forklaring underveis i operasjonen på hva som ble gjort, følte jeg ble godt ivaretatt etter operasjon, da jeg ble svimmel når jeg reiste meg fra opperasjonsbenke. Hadde alt i alt en god opplevelse.