Wenche Løbben

Telefonnummer904 00 959904 00 9 ...
Bragernes torg 4 3017 Drammen

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Wenche Løbben

Ødela mye av selvtilliten min i mange år

Lege: Wenche Løbben Skrevet

Denne psykiateren ønsket kanskje å hjelpe meg til å senke forventningene til livet da hun sa at jeg sannsynligvis aldri kom til å få mann og barn. Hun hadde da møtt meg få ganger og sa det mens hun så inn i pcen. Jeg hadde da en alvorlig psykiatrisk diagnose, men i dag vet jeg at den ikke trenger å være noen hindring for å få et veldig godt liv, man kan oppleve mye kjærlighet til både kjærester og barn i min situasjon, man kan jo bli frisk til og med! Det Wenche Løbben sa var kanskje godt ment, men det opplevdes som å få knust den største drømmen min og jeg fikk ikke bedret selvfølelsen min i det hele tatt gjennom møtet med henne. Tvert imot. Jeg syns også uttalelsen hennes var uprofesjonell og uvitenskapelig.

Senere var jeg så heldig å bli mor til en skjønn gutt og jeg har også opplevd stor kjærlighet fra partner. Jeg kan ikke anbefale denne legen.

Fantastisk psykiater

Lege: Wenche Løbben Skrevet

Veldig flink og trivelig psykiater. Møtt mange, hun er den som har hjulpet meg mest. Dyktig. Jeg trodde ikke jeg kunne bli bedre før jeg traff henne, men tok så feil. Omsorgsfull, empatisk og forståelsesfull. Lett å snakke med.