Vika Fysikalske Institutt

Telefonnummer23 13 19 1023 13 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Arbins gate 11 0253 Oslo

Siste vurderinger av Vika Fysikalske Institutt

Kjempe bra!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Veldig fornøyd med Ija! Var hos henne på tidlig UL, og følte meg både sett og hørt - samtidig som hun var grundig og forklarte godt igjennom hele prosessen, samt kom med gode tips og råd. Anbefales!

Fantastisk gynekolog!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Fantastisk gynekolog som bryr seg om pasientene sine. Profesjonell innstilling til pasient og mye kompetanse. Faglig dyktig og god kommunikasjon. Anbefaler henne på det sterkeste!

Beste gynekolog!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Jeg begynte hos Ija etter anbefaling fra en venninne. Ija er svært dyktig, hyggelig og det er kort ventetid. Jeg er hennes pasient i flere år nå, både før graviditet (vanlig sjekk) og under graviditet. Det er beroligende å ha henne som spesialist med erfaring og kunnskap. Anbefales!

Fantastisk

Lege: Ija Meløe Skrevet

Hyggelig og flott dame. Var hos henne på tidlig UL etter eget ønske. Hun forklarte nøye under hele undersøkelsen og viste hva vi så. Hun fortalte også hva hun selv så etter. Følte meg godt ivaretatt. Hyggelig og flott dame, som hadde stor forståelse for at dette var en spesiell opplevelse. Hun prøvde sterkt å få gode bilder for oss og vi fikk med oss et kjempe fint et!
Anbefaler alle som ønsker tidlig ul til å gå til henne :) Prisen er heller ikke noe å klage på :)