Vika Fysikalske Institutt

Arbins gate 11 0253 Oslo

Siste vurderinger av Vika Fysikalske Institutt

Erfaren, kompetent og trygg

Kiropraktor: Roald Eide Skrevet

Har hjulpet meg med rygg og nakkeplager over flere år. Effektiv og grundig og gir ikke opp før han finner ut av problemet. Flink til å gi tilbakemelding om hvilke øvelser og trening som kan gjøres for å forebygge tilbakefall. Anbefaler behandling hos andre om det er problemer han ikke kan hjelpe med. Anbefales!!

Flink og ryddig

Kiropraktor: Roald Eide Skrevet

Vært hos han flere ganger for diverse idrettskader. Føler meg godt mottatt og blir lyttet til. Dette er en kiropraktor jeg stoler på og som bryr seg om pasientene sine. Er faglig svært flink, og tar i bruk flere behandlingsmetoder alt etter behov, med god effekt.

Kjempe bra!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Veldig fornøyd med Ija! Var hos henne på tidlig UL, og følte meg både sett og hørt - samtidig som hun var grundig og forklarte godt igjennom hele prosessen, samt kom med gode tips og råd. Anbefales!

Fantastisk gynekolog!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Fantastisk gynekolog som bryr seg om pasientene sine. Profesjonell innstilling til pasient og mye kompetanse. Faglig dyktig og god kommunikasjon. Anbefaler henne på det sterkeste!

Beste gynekolog!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Jeg begynte hos Ija etter anbefaling fra en venninne. Ija er svært dyktig, hyggelig og det er kort ventetid. Jeg er hennes pasient i flere år nå, både før graviditet (vanlig sjekk) og under graviditet. Det er beroligende å ha henne som spesialist med erfaring og kunnskap. Anbefales!