Odontia Lillehammer Tannhelse

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Odontia Lillehammer Tannhelse holder til i Lillehammer

1 vurdering

Siste vurderinger av Odontia Lillehammer Tannhelse

En dyktig og hensynsfull tannlege!

Tannlege: Lone Nilssen Skrevet

En meget hyggelig tannlege som får deg til å føle deg ivaretatt fra du kommer inn døra til du reiser deg opp igjen fra tannlegestolen. Så vennlig og trygg at jeg for første gang på mange år tok sjansen på en boring uten bedøvelse. Utfordringer i klassen "selvreparert tann med lynlim" tas på strak arm. Ser frem til neste besøk :)Tusen takk!

Glimrende tannlege!

Tannlege: Truls Gulling Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet et godt snev av livslang tannskrekk da jeg kom til Truls Gulling første gangen, men det roet seg fort og i dag har jeg absolutt intet i mot å gå til tannlegen. Tvert i mot! Har nå hatt Gulling som tannlege i over 10 år. Rolig, dyktig og grundig, samt lett på hånden. Forklarer hva han skal gjøre på en interessant og lettfattlig måte. I kompliserte tilfeller legger han frem de forskjellige behandlingsmulighetene, samt fordeler og ulemper med disse + prisoverslag. Veldig ryddig. Holder seg oppdatert både faglig og utstyrsmessig, hvilket er betryggende. PS. Siden de flyttet og utvidet tannlegepraksisen er den årlige sjekken overtatt av tannpleier Caroline Dahlen. Først var jeg litt skeptisk til dette, men det var helt ubegrunnet - hun er også veldig grundig og dyktig! Sammen utgjør de et hyggelig SUPERTEAM.