Erik Bie

Bergstien Tannlegesenter AS, Hartz Dental AS, Lillehammer Tannhelse, Oralkirurgisk Klinikk AS

Oral-kirurgi og oralmedisin

2000

Bergstien Tannlegesenter AS Priser mangler
Hartz Dental AS Prisliste
Lillehammer Tannhelse Prisliste
Oralkirurgisk Klinikk AS Priser mangler

Bergstien Tannlegesenter AS Telefonnummer32 83 80 0032 83 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bergstien 64 3016 Drammen
Hartz Dental AS Telefonnummer62 43 21 0062 43 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 7B 2408 Elverum
Lillehammer Tannhelse Telefonnummer61 25 06 6461 25 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Oralkirurgisk Klinikk AS Telefonnummer23 19 61 9023 19 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo
Erik Bie er tannlege i Drammen, Elverum, Lillehammer og Oslo

Siste vurderinger av Erik Bie

Hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Fikk i dag fjernet to visdomstenner og en annen jeksel kirurgisk.
Dette gikk på kun EN time!
Erik Bie er en mann som kan sitt fag. Fantastisk mann.

Den beste tannlegen/kirurgen jeg har hatt

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Eksepsjonell dyktig og hyggelig tannlege. Fjernet 4 visdomstenner i 2 runder, og det ble så smertefritt(i den grad det kan bli det) og skånsomt som det kunne blitt takket være Erik. Opplevdes hyggeligere og bedre enn ordinære tannlegebesøk. Forøvrig svært hyggelig og hjelpsomt administrasjon. Nesten litt vemodig å ikke skulle tilbake.

Tusen takk. ...

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Tusen takk til Erik Bie! Og til hun som assisterte ved fjerning av 3 visdomstenner! Skrekkslagen pasient i femtiårene ble så godt og vennlig tatt imot, og behandlet, med en overflod av omsorg, informasjon og profesjonell behandling. En svært positiv opplevelse, tross alt...

Service!

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Behagelig, rolig, kompetent tannlege.

Måtte fjerne retinert mareritt av et troll - visdomstann med lange, lange røtter, som gikk opp i bihulen, av alle steder - og trass i min enorme fobi og generelle dødsangst for både operasjoner og tannleger, gikk det relativt greit. Det ble komplikasjoner i etterkant som Bie ordner uten ekstra kostnad.

Sentralbordet er helt utrolig tålmodige. At ikke de og tannlegen ble drittlei min nervøsitet og stadige utsettelser, taler godt for deres people skills.

Jevnt over et sted jeg med svært dempet glede ville gått tilbake til, men som jeg med all mulig iver anbefaler andre! ;)

Helt super!

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Opererte ut en vanskelig visdomstann hos han og det foregikk veldig profesjonelt. Dette var den tredje visdomstannen min som måtte ut, og de andre to hadde vært relativt ukompliserte. Men denne var altså litt vrien, og jeg er veldig glad jeg gikk hit. Han var rolig, lyttende, forklarende og rutinert. Det kjennes veldig greit når du ikke er veldig fan av tannleger i utgangspunktet. Om jeg stod ovenfor et slikt problem igjen hadde jeg ikke nølt med å velge samme tannlege!