Erik Bie

Hartz Dental AS, Lillehammer Tannhelse, Oralkirurgisk Klinikk AS, Stange Tannhelse AS

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2000)

Hartz Dental AS Prisliste
Lillehammer Tannhelse Prisliste
Oralkirurgisk Klinikk AS Priser mangler
Stange Tannhelse AS Priser mangler

Lillehammer Tannhelse Telefonnummer61 25 06 6461 25 06 ...
Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Erik Bie er tannlege i Elverum, Lillehammer, Oslo og Stange

Siste vurderinger av Erik Bie

Hyggelig og dyktig!

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Opererte to visdomstenner nede i to omganger. Gikk smertefritt begge gangene. Flink til å forklare hva han skal gjøre, noe som gjør det mer beroligende. Hyggelig og dyktig tannlege!

Hyggelig og imøtekommende resepsjon.

Noe dyrere enn andre tannleger (betalte 3000 kr per gang før refusjon av Egenandelstak 2 fra Helfo).

Hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Fikk i dag fjernet to visdomstenner og en annen jeksel kirurgisk.
Dette gikk på kun EN time!
Erik Bie er en mann som kan sitt fag. Fantastisk mann.

Den beste tannlegen/kirurgen jeg har hatt

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Eksepsjonell dyktig og hyggelig tannlege. Fjernet 4 visdomstenner i 2 runder, og det ble så smertefritt(i den grad det kan bli det) og skånsomt som det kunne blitt takket være Erik. Opplevdes hyggeligere og bedre enn ordinære tannlegebesøk. Forøvrig svært hyggelig og hjelpsomt administrasjon. Nesten litt vemodig å ikke skulle tilbake.

Tusen takk. ...

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Tusen takk til Erik Bie! Og til hun som assisterte ved fjerning av 3 visdomstenner! Skrekkslagen pasient i femtiårene ble så godt og vennlig tatt imot, og behandlet, med en overflod av omsorg, informasjon og profesjonell behandling. En svært positiv opplevelse, tross alt...

Service!

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Behagelig, rolig, kompetent tannlege.

Måtte fjerne retinert mareritt av et troll - visdomstann med lange, lange røtter, som gikk opp i bihulen, av alle steder - og trass i min enorme fobi og generelle dødsangst for både operasjoner og tannleger, gikk det relativt greit. Det ble komplikasjoner i etterkant som Bie ordner uten ekstra kostnad.

Sentralbordet er helt utrolig tålmodige. At ikke de og tannlegen ble drittlei min nervøsitet og stadige utsettelser, taler godt for deres people skills.

Jevnt over et sted jeg med svært dempet glede ville gått tilbake til, men som jeg med all mulig iver anbefaler andre! ;)