Logo for Medicus Oslo AS

Medicus Oslo AS

Logo for Medicus Oslo AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Oslo AS

Superfornøyd!

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Profesjonell, kunnskapsrik og veldig hyggelig. Jeg har vært hos henne de siste 13 årene. Anbefales varmt!

Dyktig lege med god tilgjengelighet

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Inger Øverli lytter og tar deg på alvor. Hun tar seg tid, er grundig og etterrettelig, og man får time på kort varsel. Prisnivået er også helt greit med tanke på at her får du på èn konsultasjon utført det du gjerne må 3 ganger til fastlegen og så til spesialist for. Og best av alt: ingen ventetid. Anbefales.

Imøtekommende og interessert

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Veldig behaglig og snakke med, forklarer forståelig og lytter. Følte meg ivaretatt. Vil også nevne den gode servicen til damene på forværelse. Anbefales.

Helt topp

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Herlig dame, som er lett å snakke med! Veldig flink og forklarer alt man lurer på. Anbefaler Inger på det sterkeste!

utrolig flink og god lege

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Hun er en behagelig, empatisk og god lege. Jeg opplever at hun både lytter og ser meg. Trygg, opplever at jeg og min helse blir tatt varer på.