Logo for Medicus Oslo AS

Medicus Oslo AS

Logo for Medicus Oslo AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Oslo AS

Jordnær og dyktig

Lege: Lene Ramberg Skrevet

Har aldri møtt en så varm og imøtekommende lege som Lene Ramberg før. Hun er både kunnskapsrik, stødig og samtidig ydmyk. Anbefaler henne på det sterkeste!

Trygg og behagelig opplevelse

Lege: Anne Ragnhild Kjus Skomedal Skrevet

Var hos Anne Ragnhild for gynekologisk undersøkelse med celleprøve og det var en veldig god opplevelse. Hun er veldig behagelig, trygg og kunnskapsrik. Undersøkelsen var grundig og gikk raskt. Hadde ingen ubehag ved verken undersøkelsen eller celleprøven:)

Trygg og hyggelig

Lege: Anne Ragnhild Kjus Skomedal Skrevet

Anne var en utrolig hyggelig og flink gynekolog, og jeg vil absolutt fortsette å gå til henne! Anbefales på det varmeste.

Stødig og varm

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Et nydelig menneske med faglig tyngde og varme som gjør at du som pasient føler deg ivaretatt, sett og tatt på alvor. For ei dame🔥

Trygg, faglig sterk, forståelsesfull

Lege: Inger Øverlie Skrevet

En fantastisk lege. Hun er trygg, varm og omsorgsfull, i tillegg til å være faglig sterk og svært dyktig.
Det er ikke noe gøy å være pasienter på en fertilitetsklinikk, vi var kjempestresset begge to. Men vi hadde faktisk en god opplevelse.
Fikk gode svar på alle spørsmål, og dro hjem med positive tanker.
Anbefales på det varmeste!