Medicus Oslo AS

Stortingsgata 30 0160 Oslo

Siste vurderinger av Medicus Oslo AS

Varm og forståelsesfull

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Inger er helt nydelig! Faktisk gøy å gå til gynekologen etter at jeg møtte henne. Tar seg tid til deg og forklarer godt. Kunnskapsrik på alle punkter. 10 stjerner!

Trygg og forståelsesfull

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Fantastisk å komme til Inger! Endelig en gynekolog som forstår å møte pasienten. Veldig varm, forståelsesfull og ikke minst kunnskapsrik.

Dyktig og flink til å følge opp

Lege: Anne Ragnhild Kjus Skomedal Skrevet

Rolig og behagelig. Flink til å lytte til deg og flink til å følge opp.
Flink til å sette av god nok tid og er grundig

Svært dyktig gynekolog

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Nå er ikke det å gå til gynekologen noe man gleder seg til, men når man først må, er Inger helt super!
Hun er hel ved, trygg, rolig og rett frem. Ikke noe dill dall.
Jeg opplever henne som svært faglig dyktig, og trygg i sitt fag.

Jeg har fulgt henne fra legekontor til legekontor og håper hun aldri kommer til å gå av med pensjon :-)

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Anne Ragnhild Kjus Skomedal Skrevet

Jeg kom til Anne Ragnhild etter å ha opplevd å ikke bli sett eller hørt i det offentlige med behov for celleprøve. Jeg opplevde hele opplevelsen som så behagelig det kan bli, og at Anne Ragnhild lyttet, hadde tid, viste omsorg og profesjonalitet. Det er lett å ha tillit til henne, og hun sitter på haugevis med kunnskap.

I ettertid opplevde jeg service og oppfølging som upåklagelig, både fra henne og teamet deres.

Jeg har siden valgt å bruke Anne Ragnhild i forbindelse med svangerskap, og i det har hun vært uunværlig for oss.

På tross av at medicus ligger langt utenfor min daglige reiserute kommer jeg til å fortsette som pasient, og Anne Ragnhild fortjener de varmeste anbefalinger.