Logo for Medicus Oslo AS

Medicus Oslo AS

Logo for Medicus Oslo AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Oslo AS

Trygg, sympatisk og kunnskapsrik gynekolog!

Lege: Anne Ragnhild Kjus Skomedal Skrevet

Var hos Anne Ragnhild for gynekologisk undersøkelse med celleprøve og det var en utrolig god opplevelse. Hun var lyttende, kunnskapsrik og kom med gode råd. Hun gjorde en grundig undersøkelse og jeg kjente ikke at celleprøven ble tatt engang, hvor jeg tidligere har hatt store smerter ved samme undersøkelse. Kontoret var superfint og moderne, og damen i resepsjonen var også veldig hyggelig! Her kommer jeg gjerne tilbake :)

Behagelig og omtenksom

Lege: Anne Ragnhild Kjus Skomedal Skrevet

Hadde en vanlig helsesjekk hos Anne Ragnhild etter en dårlig opplevelse hos en annen lege og ble tatt veldig godt i mot. Hele besøket ble så behagelig det kan bli i hyggelige lokaler og med søte ansatte. Anne Ragnhild var sympatisk, forsiktig og profesjonell. Kan varmt anbefales videre til (usikre) jenter/kvinner!

Trygg, Kunnskapsrik, Svært dyktig , faglig sterk

Lege: Inger Øverlie Skrevet

en fantastisk lege som alltid stiller opp, lytter, er omsorgsfull, du føler seg sett og hørt. Du blir godt mottatt når du ringer, og det er aldri lang ventetid.
delikate kontorer og god atmosfære.

Varm og forståelsesfull

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Inger er helt nydelig! Faktisk gøy å gå til gynekologen etter at jeg møtte henne. Tar seg tid til deg og forklarer godt. Kunnskapsrik på alle punkter. 10 stjerner!

Trygg og forståelsesfull

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Fantastisk å komme til Inger! Endelig en gynekolog som forstår å møte pasienten. Veldig varm, forståelsesfull og ikke minst kunnskapsrik.