Kirurgi Vest

Telefonnummer918 58 571918 58 5 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Kirurgi Vest

Hyggelig og grundig

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Fikk time på kort varsel, og på et tidspunkt som passet meg best, selv om det ble på sein ettermiddag. Grundig innføring i inngrepet og veldig hyggelig å snakke med. Inngrepet var raskt og smertefritt, og jeg ble forklart hva som skjedde hele veien. Dagen etter ble jeg kontaktet og hun lurte hvordan det gikk. Veldig godt fornøyd!

Fornøyd

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Meget hyggelig rask og god og tilbakemelding. Trygg og stabil. Vil anbefale henne til alle. Er kjempefornøyd

Dyktig kirurg

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Svært hyggelig og imøtekommende dame. Tok seg god tid med operasjonen og ble godt ivaretatt under og etter operasjonen.

Dyktig lege

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Fikk utført vasectomi av Dr. Irgens. Hun tok seg god tid til å forklare hva som skulle skje. Hele prosedyren, innklusiv inngrepet, ble utført i løpet av en time. Jeg var svært nervøs i starten, men ble meget godt ivaretatt. Ble oppringt av henne dagen etter inngrepet. God oppfølging. Anbefaler gjerne henne til andre.

Den mest omtenksomme legen, men samtidlig dyktig.

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Hun er meget omtenksom. kontakter deg opp til flere ganger etter at du har vært hos henne. Helsevesnet trenger flere slike leger.
Hun tegner og forklarer, hva som vil skje og hvordan det gjøres.
Jeg har arbeidet i 8 forskjellige land, men aldri truffet slike leger noen plass.Dette var en kjækommen opplevelse for meg.