Kirurgi Vest

Telefonnummer918 58 571918 58 5 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Kirurgi Vest

Fantastisk kirurg og medmenneske

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Etter hyggelig kontakt på e-post og telefon, der alle spørsmål ble besvart utfyllende og innen kort tid, ble det etterhvert over 6 timer "under kniven" med lokalbedøvelse. 7 år gammel sterilisering (av en annen kirurg) ble reversert og prøvene i ettertid viser ingen spor fra gammelt inngrep. Resultatet er en gravid samboer, helt ubeskrivelig. Følte meg 100% trygg og godt ivaretatt både psykisk og fysisk under hele prosessen. Anbefaler denne urologen på det sterkeste, det flotteste medmenneske og den beste kirurgen jeg noensinne har møtt.

Menneskekjenner, god og jordnær.

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Tar seg god tid til å lytte på hva pasienten har på hjertet.
Kunnskapsrik og klok, jordnær og god.

I mitt tilfellet skulle jeg inn å gjøre ett inngrep (vasektomi) der jeg trodde jeg var helt trygg og sikker på min avgjørelse, men etter hun satt av mye tid til å snakke om dette her og der hun brukte tid for å bli mer kjent med meg og min bakgrunn, så fant jeg jo ut at jeg egentlig ikke hadde tenkt godt nok igjennom dette her..
I stedet for hun gjorde inngrepet og kunne ta betalt mye mer enn hun gjorde for en samtale, så tok hun heller moral og etikk foran penger, og ga meg heller gode råd og delte erfaringer for at jeg kunne fatte den rette beslutningen for min del.
Hvem vet hva som skjer i fremtiden, men pr i dag er jeg veldig glad for at jeg ikke gjennomførte inngrepet.

Hun ønsker virkelig det beste for sin pasient, og jeg vil anbefale hun på sterkeste til andre!

Dyktig!

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Jeg hadde konsultasjon hos Ekaterina ofte fimose, noe som jeg har slitt med i mange år.

Etter gjentatte besøk hos fastlege hvor jeg flere ganger ble henvist til HUS og fikk avslag. Så jeg meg lei av all ventingen og tok saken i egne hender.

Jeg tok kontakt med Ekaterina på telefon og fikk time ganske raskt. Hun er en profesjonell lege som tar seg tid til å lytte på pasienten, forstår problemet, og kommer med beste løsning.

Hun henviste meg til riktig sted hvor jeg fikk operasjonen dekket av det offentlige. Og jeg kan aldri huske å ha hørt om en lege før som gikk å personlig leverte henvisningen til der jeg skulle.

Kommunikasjonen og oppfølgingen i ettertid har vært eksemplarisk!

Jeg gir Ekaterina min fulle anbefaling.

Førsteklasses

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

I forbindelse med Prostatakreft fikk jeg strålende oppfølging og gode råd både før og etter operasjon.
God tilgjengelighet og ikke minst oppfølging i tiden mellom konsultasjoner.

Fjerning av liten svulst i pannen

Lege: Ekaterina M. Irgens Skrevet

Virker svært dyktig. God forklaring. Sår grodde raskt, ikke tegn til betennelse eller blødning, som vel betyr god jobb og gode rutinet.