Seljord Helsesenter

Telefonnummer35 06 52 5035 06 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ingrid Slettensveg 16 3840 Seljord

Siste vurderinger av Seljord Helsesenter

Ung, uerfaren, med potensiale

Lege: Siri-Merethe Dubrefjord Skrevet

Virker til å ville undersøke, men kan øve på å være mer lyttende.
Bør øve på å forstå forholdet mellom pasient og lege. Viktig å vise forståelse og at man tror på pasienten, ikke bagatellisere eller gi uttrykk for at det man kommer med ikke er noe å bry seg om. Har man feber og hoste, blir opplevelsen veldig negativ når legen sier "Men du er jo ikke syk da".
Virker til å være veldig opptatt av å unngå å sykemelde, eller bare sykemelde i prosent, selv om det burde være tydelig at en sykemelding vil kunne føre til at man blir fortere frisk.

Lyttende og dyktig

Lege: Ane Spikkeland Holm Skrevet

Jeg og mine 3 barn har hatt henne som fastlege i ca. 8 år. Hun er alltid forberedt, lyttende og kommer med gode løsninger og råd. Hun er effektiv i timen, bruker ekstra tid når det trengs.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Lege: Siri-Merethe Dubrefjord Skrevet

Veldig hyggelig og forståelsesfull fastlege. Viser tydelig ønske om å hjelpe og virker å være veldig kompetent!

Grundig, hyggelig,positiv og åpen

Lege: Hanne-Marij Nikkels Skrevet

Jeg hadde glede av å ha Hanne-Marij Nikkels som vikarlege ved Kviteseid legekontor. Hun er den beste legen jeg har hatt i en alder av 56 år. Etter å ha bodd i Oslo, Ålesund, Sandefjord, Drangedal og Dalen, har jeg hatt noen fastleger i mitt liv. Hanne-Marrij er en lege du blir glad i og som tar seg tid til å prate og hun er grundig.

Hyggelig og blid

Lege: Ane Spikkeland Holm Skrevet

Veldig fornøyd med fastlegen min. Hun er alltid blid og er veldig flink i jobben sin. Hun tar pasientene sine på alvor og hvis det er noe du mener er galt med kroppen din, så henviser hun deg videre. Andre leger hadde kanskje ikke brydd seg eller sagt at din tilstand skyldes stress eller noe som ikke er farlig. Jeg er veldig glad for at jeg valgte henne som min fastlege.