Seljord Helsesenter

Ingrid Slettensveg 16 3840 Seljord

Siste vurderinger av Seljord Helsesenter

Trygg, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Hanne-Marij Nikkels Skrevet

Fantastisk lege! Anbefaler henne på det sterkeste. Utrolig behagelig, kunnskapsrik og lytter til pasientene sine.

Ung, uerfaren, med potensiale

Lege: Siri-Merethe Dubrefjord Skrevet

Virker til å ville undersøke, men kan øve på å være mer lyttende.
Bør øve på å forstå forholdet mellom pasient og lege. Viktig å vise forståelse og at man tror på pasienten, ikke bagatellisere eller gi uttrykk for at det man kommer med ikke er noe å bry seg om. Har man feber og hoste, blir opplevelsen veldig negativ når legen sier "Men du er jo ikke syk da".
Virker til å være veldig opptatt av å unngå å sykemelde, eller bare sykemelde i prosent, selv om det burde være tydelig at en sykemelding vil kunne føre til at man blir fortere frisk.

Lyttende og dyktig

Lege: Ane Spikkeland Holm Skrevet

Jeg og mine 3 barn har hatt henne som fastlege i ca. 8 år. Hun er alltid forberedt, lyttende og kommer med gode løsninger og råd. Hun er effektiv i timen, bruker ekstra tid når det trengs.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Lege: Siri-Merethe Dubrefjord Skrevet

Veldig hyggelig og forståelsesfull fastlege. Viser tydelig ønske om å hjelpe og virker å være veldig kompetent!

Grundig, hyggelig,positiv og åpen

Lege: Hanne-Marij Nikkels Skrevet

Jeg hadde glede av å ha Hanne-Marij Nikkels som vikarlege ved Kviteseid legekontor. Hun er den beste legen jeg har hatt i en alder av 56 år. Etter å ha bodd i Oslo, Ålesund, Sandefjord, Drangedal og Dalen, har jeg hatt noen fastleger i mitt liv. Hanne-Marrij er en lege du blir glad i og som tar seg tid til å prate og hun er grundig.