Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar

Torggata 71 2317 Hamar
Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar holder til i Hamar

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Tusen takk for veldig god jobb på en lørdag ettermiddag! Jeg hadde store smerter, du fant årsaken med en gang og utførte behandlingen på en svært profesjonell og hyggelig måte. Du fikk meg til å slappe av som jeg ikke er vant til under tannlegebesøk! Jeg vil anbefale deg til alle mine venner! Prisen virket også fornuftig.

Fantastisk tannlege 🤩

Tannlege: Maria Camilla Fosse Erlandsen Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlege på 15-20 år. En akutt betennelse sendte meg heldigvis til Maria Camilla. Nå er jeg på god vei til å smile med tennene for første gang på det jeg han huske 🥰 Utrolig empatisk, forståelsesfull og dyktig! Anbefaler henne på det varmeste! Tusen takk!

Den beste

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Jeg har tannlege skrekk. Jeg var dær 30.05.2020 og måtte trekke en tann. Når man sitter i stolen og er litt svett og så er alt over etter ca 5min ink bedøvelse ja da er den tannlegen meget dyktig for meg. Jeg kan og vil anbefale dette stedet til andre folk

Meget godt fornøyd.

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Rask, dyktig og informativ tannlege som også sørger for at fradragene man har krav på blir tilgodesett. Anbefales på det varmeste.

Beste tannlegene jeg hat hatt

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Ikke bare meget dyktig, men også overtruffen service. Å bli det ene eller det andre kan de fleste, men for å bli blant de beste så må du ha noe Navjit Dhaliwal har. Et talent.