Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar

Torggata 71 2317 Hamar
Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar holder til i Hamar

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar

Beste jeg har hatt

Tannlege: Arj Rehman Skrevet

Kjempe fornøyd anbefales vartfall om en har tannlege skrekk veldig flink til å spørre om det går bra og for klarer hva a gjør å får en til å slappe av anbefales egentlig til alle ☺️

Dyktig og hyggelig.

Tannlege: Arj Rehman Skrevet

Rask og flink.Anbefales absolutt til alle. Her er du i trygge hender. Hilsen en med føre dette tannlegeskrekk.

Useriøs tannlege

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

1 gangs besøk: Hadde bestilt time hos ham, fikk en annen tannlege da jeg kom
2 gangs besøk: Timen ble avbestilt fra kontoret samme dag, og ble tilbudt time søndagen(!) etter
3 gangs besøk: fikk tekstmelding 40 min før oppsatt time om at han måtte avlyse fordi han måtte hente barn i barnehagen.Siden jeg bor 45 min unna, var jeg allerede der…
Dette er IKKE seriøst, og jeg vil finne en tannlege på et annet kontor som jeg kan stole på.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Tusen takk for veldig god jobb på en lørdag ettermiddag! Jeg hadde store smerter, du fant årsaken med en gang og utførte behandlingen på en svært profesjonell og hyggelig måte. Du fikk meg til å slappe av som jeg ikke er vant til under tannlegebesøk! Jeg vil anbefale deg til alle mine venner! Prisen virket også fornuftig.

Fantastisk tannlege 🤩

Tannlege: Maria Camilla Fosse Erlandsen Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlege på 15-20 år. En akutt betennelse sendte meg heldigvis til Maria Camilla. Nå er jeg på god vei til å smile med tennene for første gang på det jeg han huske 🥰 Utrolig empatisk, forståelsesfull og dyktig! Anbefaler henne på det varmeste! Tusen takk!