Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar

Torggata 71 2317 Hamar
Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar holder til i Hamar

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar

Verdens beste tannlege

Tannlege: Arj Rehman Skrevet

Har tidligere følt at tannleger prøver å lure meg med behandlinger. Ikke hun her.

Tannlege Arj forteller og viser alt i detalj slik at du forstår omfang og pris på de ulike behandlinger. Hun er forståelsesfull og gir gode råd for god tannhelse. 5 av 5

Ganske Fornøyd

Tannlege: Atiyeh Karamipourshamsabadi Skrevet

Jeg kan være litt nervøs for å gå til tannlege men veldig beroligende opplevelse i Mjøsa tannklinik. Vil absolutt fortsette med denne tannlegen og anbefales til familie og venner.

Beste jeg har hatt

Tannlege: Arj Rehman Skrevet

Kjempe fornøyd anbefales vartfall om en har tannlege skrekk veldig flink til å spørre om det går bra og for klarer hva a gjør å får en til å slappe av anbefales egentlig til alle ☺️

Dyktig og hyggelig.

Tannlege: Arj Rehman Skrevet

Rask og flink.Anbefales absolutt til alle. Her er du i trygge hender. Hilsen en med føre dette tannlegeskrekk.

Useriøs tannlege

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

1 gangs besøk: Hadde bestilt time hos ham, fikk en annen tannlege da jeg kom
2 gangs besøk: Timen ble avbestilt fra kontoret samme dag, og ble tilbudt time søndagen(!) etter
3 gangs besøk: fikk tekstmelding 40 min før oppsatt time om at han måtte avlyse fordi han måtte hente barn i barnehagen.Siden jeg bor 45 min unna, var jeg allerede der…
Dette er IKKE seriøst, og jeg vil finne en tannlege på et annet kontor som jeg kan stole på.