Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar

Torggata 71 2317 Hamar
Tlf: 62 11 80 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar holder til i Hamar

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Mjøsa Tannklinikk | Tannlegevakt Hamar

Beste tannlegene jeg hat hatt

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Ikke bare meget dyktig, men også overtruffen service. Å bli det ene eller det andre kan de fleste, men for å bli blant de beste så må du ha noe Navjit Dhaliwal har. Et talent.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Jeg endelig funnet en pålitelig og kompetent tannlege. Beste tannlegen jeg har hatt! Jeg er veldig fornøyd :)

Kjempe flink tannlege

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Beste tannlege jeg noen gang har vært hos. Selv med tannlegeskrekk så gikk det over all forventning. Er super fornøyd!
Anbefales på det sterkeste.

Meget godt fornøyd.

Tannlege: Linh Duy Tran Skrevet

Litt stille som gode fagfolk flest. Snakket nok mest til meg da min munn var full av spytt og knokene var hvite og jeg glemte å puste... Svarene fra meg var vel så som så......Dette muligens fordi jeg ikke er helt komfortabel med tannleger ;-) PS. Drøye tre år siden sist jeg satt i stolen :-)

Navjit dhaliwal Topp tannlege

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Helt topp tannlege Raskt å få time til og med langefredag Dette er stjernekast 6 Rolig å behagelig Tenk å få sleppe tanneverk i påsken
takket vere navjit Dhaliwal

Helt toppers tannlege

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Var veldig nøye med å fortelle hva han gjorde. Rolig og blid, fine lokaler,raskt å få time, prisoverslag med en gang.

God service

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Ble tatt i mot sent på kvelden etter et uhell. Navjit tok meg i mot med godt humør og tok seg tid til å gjøre et skikkelig stykke arbeid. Veldig godt inntrykk. Langt bedre priser enn jeg hadde forventet!

Har fortsatt noe oppfølging igjen, men føler at jeg er i trygge hender.

Forsiktig og flink

Tannlege: Navjit Dhaliwal Skrevet

Dyktig tannlege som gjør at pasienten føler seg godt ivaretatt noe som er viktig for oss med tannlegeskrekk.
Forteller hele tiden hva han skal gjøre. Veldig opptatt av at pasient ikke skal føle ubehag under behandling.
Etter besøk hos Navjit Dhaliwal er jeg langt på vei til å legge tannlegeskrekken bak meg.

Hyggelig sted

Tannlege: Linh Duy Tran Skrevet

Veldig imøtekommende og rolig. Jeg har skrekk og han tok hensyn og fortalte hva han gjorde hele tiden. Anbefales sterkt.

Raskt og bra tannlege!

Tannlege: Linh Duy Tran Skrevet

Har et kosligt lokale og hyggelige arbeidere. Rask og bra tannlege. Fikk vite hva jeg måte gjøre bedre. Annbefales :)