Hudlege Moser

Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Hudlege Moser

Dårlig

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Uinteressert, og raskt gjennomført time. Tipset om en shampoo i butikk som ikke lengre finnes. Kikket ikke engang på hodebunnen min.

Hei!
De fleste shampoo/hudpleieprodukter kan bestilles på nett dersom utsolgt på butikker.
Gjerne ta kontakt med kontoret om du sliter med det, så hjelper vi deg gjerne.
Jeg er uenig med deg at jeg ikke har sett på deg ordentlig. De fleste sykdommer stilles per "blikkdiagose" hos hudlegen, og det kreves som regel ikke vevsprøve eller mere avanserte diagnostiske tiltak hos de fleste.

Besvart av Karin Hedwig Moser

Meget godt fornøyd

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Ble godt mottatt av en blid og lyttende lege. Fikk snakket om andre ting jeg absolutt ikke var henvist for, noe jeg er godt fornøyd med.
Damene i resepsjonen var også meget hyggelige.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Ble mottatt på en positiv og imøtekommende måte, av en erfaren og kompetent hudlege. Opplevde å bli tatt på alvor for henvisningsårsak, og mottok en grundig undersøkelse. Fikk også undersøkt tilleggsproblematikk, selv om det ikke var bedt om i henvisningen. Kan varmt anbefale denne hudlegen.

Anbefales ikke!

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Sender faktura for timer du har avbestilt. Utrivelig lege som ikke undersøker deg når du er der. Anbefales ikke!

Hei!

som regel krever vi kun gebyr for ikke benyttet time ved forsinket avbestilling, noe som du også informeres om når du får timeinnkalling.

Detter er i tråd med norsk regelverk, referer til tekst i "Normal tariffen":
"For time som ikke benyttes, dvs. at pasienten uteblir uten varsel eller avbestiller senere enn 24 timer før avtalt tid, kan pasienten avkreves konsultasjons honorar Dette dekkes ikke av folketrygden. "

Besvart av Karin Hedwig Moser

Denne spesialisten bør unngås

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Lite lyttende, stressende, dårlig tid og ikke empatisk nok til å sette seg inn i problematikken desverre .Muligens flink i visse saker, men meg som pasient følte meg helt tilsidesatt. Har bedt min fastlege om heretter ikke å anbefale denne spesialisten.