Hudlege Moser

Inngang B Thomas Angells gate 22 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Hudlege Moser

Kompetent og effektiv!

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Jeg møtte en lege som lyttet og viste stor forståelse og innsikt. Hun var effektiv og real. Stilte nok den riktige diagnose for behandlingen hjalp raskt. Anbefales.

Bryr seg ikke om sine pasienter

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Denne plassen er det bare styre unna. Holder på slikt her som det gamle legekontoret jeg hadde.
Da jeg var forsinket (men fortsatt hadde tid igjen av timen min) ville de ikke ta meg inn å se på det engang. Har ventet i 2-3 mnd på denne timen. Er helt ufyselig at noen minutter skal gå på bekostning av pasientens helse og berike deres pengebok å firma..
FRARÅDES på det sterkeste om du bryr deg om din egen helse! Finn deg en legesenter som har interesse av å ta vare på deg istede !

Hei!

er nok uenig med deg om at jeg ikke bryr meg om mine pasienter!

Det er ditt ansvar å møte presis til timeavtalen.
I innkallingen bes du eksplisitt å møte 10 minutt før timen. Jeg prøver å være presis selv til å unngå ventetid for mine pasienter.

Ved forsinkelse i over 15 minutt sletter vi timen.

Jeg kan dessverre ikke å gi en god konsultasjon til en ny og ukjent pasient innen de resterende 2-3 minutt.

Velger jeg å ta deg inn likevel, blir alle pasienter etter deg forsinket, de må betale ekstra parkering og kommer for sent til sine andre avtaler.

Vi tjener ikke på en "ikke møtt" time, gebyret dekker de løpende kostnader; vi tjener kun dersom faktisk kommer til konsultasjon.

Dessuten øker du ventetiden til alle, dersom du trenger ny ekstra legetime.

Med vennlig hilsen, Hudlege Moser

Besvart av Karin Hedwig Moser

Faglig dyktig

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Faglig dyktig vurdering av føflekk i endring og fjerning av denne. Jeg fikk rask time og jobben ble utført på en utmerket måte.

Ufølsom, kald og lite imøtekommende

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Ikke gå dit hvis du kan slippe... Ingen medfølelse, vond undersøkelse og ingen oppfølging. Veldig missfornøyd.

Lite hjelpsom

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Jeg fikk ikke svar på mine spørsmål, ei heller spørsmål om hvilke symptomer som plaget meg mest.
Etter et kort møte uten noe særlig informasjon og en frekk kommentar fikk jeg oppfordring om en veldig dyr behandling for å behandle de symptomene som bryr meg minst.
Styr unna.

Det ble foretatt en grundig hudundersøkelse, det ble gitt diagnose samt en link til skriftlig pasientinformasjon om sykdommen. Du fikk anbefalt en behandling som er vanlig og ikke spesielt dyrt (vi er pliktig til å forholde oss til Normaltariffen fra Helseforetaket som krever 85 kr per behandling).

Beklager, om du opplevde avgitt kommentar som "frekk". Jeg mener det er viktig å si fra om ting, som kan være til stor ulempe for deg i møte med andre. Hensikten er her først og fremst å hjelpe deg framfor å være uhøflig.

Besvart av Karin Hedwig Moser