Hudlege Moser

Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Hudlege Moser

Blir ikke hørt

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Kom til hudlegen med en forventning om at jeg skulle få hjelp med hudplager jeg har hatt konstant i over 2 år. Følte ikke at hudlegen lyttet til det jeg sa, og tok ikke mine plager på alvor. Sa hun hadde «sett mye værre enn dette». Timen med hudlegen endte i at hun ba meg om å «slutte å tenke så mye på det, så kanskje det går over».
Jeg velger heller å gå til privat hudlege enn å komme tilbake hit.

Hei!

Jeg forstår nok at du er skuffet over at du ikke fikk den behandlingen som du hadde ønsket deg. Min oppgave som lege er å foreta en god medisinsk vurdering om du har et behandlingstrengende sykdom eller ikke.
Man kan dessverre ikke forskrive sterke medikamenter uten medisinsk grunnlag, da det vil gjør mer skade enn nytte.

Håper du kan fokusere mer på de positive ting i livet framfor det som ikke er 100% perfekt.

Uhyggelig klinikk

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Følte meg ukomfortabel og til bry under hele besøket. Fikk utydelig og utilstrekkelig informasjon ved første besøk, noe som resulterte i at jeg trengte en ny time. Ble derfor også mye dyrere enn nødvendig.

Beklager så mye, at du følte deg ukomfortabelt og ti bry. Om du ikke har oppfattet alt som ble sagt i samtalen, så er viktig at du gir oss tilbakemelding om det med en gang.

Det har helt sikkert vært en god grunn til at du fikk kontroll time. Vi sliter med lang ventetid og for lite ledige timer - og må prioritere disse nøye.

Kunnskapsrik og hyggelig!

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Hyggelig og imøtekommende hudlege. Fikk raskt en løsning på problemene mine og har i tillegg fått god oppfølging underveis.

Dyktig

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Hyggelig lege. God kommunikasjon. Jeg følte meg godt ivaretatt og fikk effektiv behandling for mine symptomer.

Rask og dårlig jobb

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Var inne til Dr. Moser for å fjerne en føflekk som satt i et eksponert område, da fastlegen min mente at en hudlege ville gjøre en bedre jobb. Det gjorde hun absolutt ikke, det tok omtrent 3 minutter, stingene var ujevne og skjeve, og hun punkterte en blodåre som gjorde at jeg blødde i 3 dager etterpå. Etter at jeg fjernet stingene er deler av såret fortsatt åpent. Anbefaler ikke å gå til Dr. Moser dersom du ønsker å bli tatt godt vare på og ønsker et noenlunde ok resultat (arr). Jeg kommer ikke tilbake.

Hei og takk for din tilbakemelding - det var leit å høre.
Alle kirurgiske inngrep innebærer et risiko for arr, blødning, infeksjon eller tilhelingsvansker.
Hos de fleste går det bra og såret gror fint,
men har du problemer så er det viktig at du tar kontakt med oss tvert, slik at vi kan hjelpe deg.
Dette står også i pasientinformansjonen som alle får.
Et sår som har åpnet seg etter stingfjerning kan f.eks. enkelt tapes med steristrips; venter man for lenge kan det bli arr.
Jeg ville satt stor pris på om du tar kontakt med oss for en kontroll for å se om det kan korrigeres.