Hudlege Moser

Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Inngang B Thomas Angells gate 22 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Hudlege Moser

Lite hjelpsom

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Jeg fikk ikke svar på mine spørsmål, ei heller spørsmål om hvilke symptomer som plaget meg mest.
Etter et kort møte uten noe særlig informasjon og en frekk kommentar fikk jeg oppfordring om en veldig dyr behandling for å behandle de symptomene som bryr meg minst.
Styr unna.

Det ble foretatt en grundig hudundersøkelse, det ble gitt diagnose samt en link til skriftlig pasientinformasjon om sykdommen. Du fikk anbefalt en behandling som er vanlig og ikke spesielt dyrt (vi er pliktig til å forholde oss til Normaltariffen fra Helseforetaket som krever 85 kr per behandling).

Beklager, om du opplevde avgitt kommentar som "frekk". Jeg mener det er viktig å si fra om ting, som kan være til stor ulempe for deg i møte med andre. Hensikten er her først og fremst å hjelpe deg framfor å være uhøflig.

Besvart av Karin Hedwig Moser

Flink og hyggelig!

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Måtte ikke vente lenge på venterommet (hyggelig resepsjonist). Legen sjekket alle føflekkene mine og tok bilde av flere. Fikk også forklaring i hva jeg skulle se etter og hvordan følge opp føflekker selv. Svarte på mine spørsmål. Rolig, effektiv og hyggelig!

Hyggelig og effektivt

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Jeg har gått jevnlig i behandling hos hudlege Moser og har dermed opplevd litt variasjon avhengig av arbeidsmengde. Stort sett ble jeg møtt av de triveligste damene i resepsjonen. Ventetid var på dårlige dager (sjeldent) opp til 15 minutter (som er greit) og på gode dager hadde de gjort klart så jeg kunne gå rett inn på behandlingsrommet.
Jeg opplevde hudlege Moser som effektiv og profesjonell og tok seg tid til å svare på ting jeg lurte på, men uten å somle. Hun er nok ikke den du går til dersom du ønsker en lang samtale og en skulder å gråte på, men hun kan yrket sitt og assistentene/sekretærene/medarbeiderne tok seg som regel tid til å snakke og utfyller hudlege Moser godt!

Anbefales

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Fikk raskt time. Vennlig mottakelse. Konkluderte raskt med riktig diagnose. Umiddelbar behandlingsstart og med godt sluttresultat. Hun ringte uka etter om at blodprøven bekreftet hennes antatte diagnose.

Forsinket og forhastet

Lege: Karin Hedwig Moser Skrevet

Ble møtt av en trivelig sekretær/kontorarbeider.
Ble henvist til legens kontor for å vente på konsultasjon. Måtte vente 27 minutter på kontoret før Moser kom innom. Startet da med et tafatt håndtrykk, sa takk for sist (jeg hadde aldri vært der før), og husket ikke passordet på sin PC. Etter hjelp fra sekretær fikk hun logget på, og kikket ikke på henvisningen fra fastlegen. Jeg forklarte selv etter beste evne, og hun gjorde som jeg antydet. Etter 3-4 minutter var hun ferdig, med minimalt med forklaring og anbefalinger. Hun er nok en flink lege, men skaper ikke tillit til sine pasienter.