Dental Norge Forus AS

Larsamyrå 18 4313 Sandnes
Dental Norge Forus AS holder til i Sandnes

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Dental Norge Forus AS

Fem stjerner

Tannlege: William Yu Skrevet

Jeg flyttet til Stavanger fra Oslo i fjor og valgte Yu fra de gode vurderingene på legelisten. Et valg som jeg ikke angrer på. Han er faglig dyktig, lett på hånden og jeg fikk gode forklaringer hele veien. Veldig behagelig og følte meg godt ivaretatt. Selv om han flyttet hit fra Australia for noen år siden, snakker han godt Norsk.

Fem stjerner fra meg!

Dyktig

Tannlege: Toma Tamusauskiene Skrevet

Jeg har bare godt å si om Toma. Hun er faglig dyktig - har løst problemer som andre ville sende meg til spesialist for. Hun forklarer alternativene og gir fornuftige anbefalinger. Hun er veldig behagelig og hensynsfull. Jeg har aldri før vært så fornøyd med en tannlege.

Fantastisk tannlege

Tannlege: William Yu Skrevet

Han er den beste tannlegen jeg har gått til. Forklarer hvorfor han gjør det han gjør. Har aldri fått så god behandling fra noen tannlege tiďligere. Kan anbefales på det sterkeste.

Super fornøyd

Tannlege: William Yu Skrevet

Fikk anbefalt William av en venn og jeg er super fornøyd! Dyktig og effektiv tannlege, rimelige priser og kjempe service. Har bare positive opplevelser

Fantastisk tannlege

Tannlege: William Yu Skrevet

William er en faglig dyktig og kjempe vennlig tannlege. Han forklarer alt på en god måte og gir god informasjon før behandling. Ingen stress og klarte å sovne i stolen. Kan anbefales på det sterkeste!