Dental Norge Forus AS

Telefonnummer51 31 18 0051 31 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Larsamyrå 18 4313 Sandnes
Dental Norge Forus AS holder til i Sandnes

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Dental Norge Forus AS

Fantastisk tannlege

Tannlege: William Yu Skrevet

Han er den beste tannlegen jeg har gått til. Forklarer hvorfor han gjør det han gjør. Har aldri fått så god behandling fra noen tannlege tiďligere. Kan anbefales på det sterkeste.

Super fornøyd

Tannlege: William Yu Skrevet

Fikk anbefalt William av en venn og jeg er super fornøyd! Dyktig og effektiv tannlege, rimelige priser og kjempe service. Har bare positive opplevelser

Fantastisk tannlege

Tannlege: William Yu Skrevet

William er en faglig dyktig og kjempe vennlig tannlege. Han forklarer alt på en god måte og gir god informasjon før behandling. Ingen stress og klarte å sovne i stolen. Kan anbefales på det sterkeste!

Kjempe fornøyd

Tannlege: William Yu Skrevet

Hadde gruet med til å gå til tannlegen lenge. Utsatte og utsatte. Hadde så dårlig erfaring med den siste tannlegen min med smerter og veldig voldsom behandling. Men var suuuper fornøyd med William! Jeg borret 3 hull. Han forklarte hva han gjorde og var veldig behagelig. Hadde ingen smerter. Fikk litt mer bedøvelse når jeg begynte å kjenne litt. Kommer definitivt til å gå til William igjen. Gruer meg ikke til neste besøk.
Prisene her er også veldig gode, spesielt for oss som ikke har så god økonomi.
All in all super fornøyd 👌🏻

Anbefales

Tannlege: William Yu Skrevet

Har hatt meget gode erfaringer med han som tannlege. Forståelsesfull, grundig og effektiv. Anbefales på det sterkeste.