Tannlege Janette Galdal Hansen

1 vurdering

Siste vurderinger av Tannlege Janette Galdal Hansen

Effektiv og tillitvekkende

Tannlege: Janette Galdal Hansen Skrevet

En rotfylling er absolutt ingenting man går og gleder seg til.
Men da min faste tannlege [navn fjernet av moderator] henviste til "rotfyllingspesiallisten" Janette Galdal da forstod jeg fort at jeg var kommet til riktig sted.
Hun arbeidet raskt og effektivt, med et sømløst samarbeid med assistenten. Det var tydelig at begge kunne sitt fag.
Det tekniske utstyret gav inntrykk av å være av ypperste klasse og hele kontoret virket tiltalende og ordentlig.
Skulle jeg bli henvist til Janette Galdal igjen, da går jeg i trygg overbevisning om at behandlingen er den beste man kan ønske seg.
Anbefales!

Kjempedyktig

Tannlege: Janette Galdal Hansen Skrevet

Har ikke tall på alle rotfyllinger jeg har tatt hos hun.Aldri hatt problemer med en eneste en i ettertid.Blir godt bedøvet å kjenner ikke noen smerter unna behandlingen,pluss hun jobber raskt å effektivt.Kommer ikke til å velge noen annen til mine fremtidige rotfyllinger,for er i trygge hender her.Anbefaler hun til alle så skulle trenge henne👌

Godt arbeide

Tannlege: Janette Galdal Hansen Skrevet

Godt arbeide med rotfyllingen.
Fint venteværelse
Litt lite kommunikasjon under behandlingen, men alle er forskjellige

Dårlig behandling

Tannlege: Janette Galdal Hansen Skrevet

Lite nøyaktig og lite info til pasient i etterkant av tannbehandling. Komme ikke til å gå her igjen.

Behagelig og flink

Tannlege: Janette Galdal Hansen Skrevet

En god opplevelse. Ingen venting og ble godt tatt imot av et hyggelig team. Ingen smerte, kjentes helt rett hele veien og ei heller noen komplikasjoner etterpå. Denne klinikken kan anbefales på det varmeste!