Årdal legekontor

Jotunvegen 4 6884 Øvre Årdal

Siste vurderinger av Årdal legekontor

Han er berre så flink , og han er til å stole på . Han er høflig og grei og lett å snakke med

Lege: Bjarte Hove Skrevet

Eg føler meg trygg og ivaretatt! Ein bedre lege kan ein ikkje få .
Bjarte Hove er nr. 1 😊eg har hatt som fastlege , og vil veldig gjerne ha han igjen for da vil eg føle meg ivareteke . Han er god å snakke med og han forstår og bruker tid på deg. 😊

Beskrivelig god lege når han har tid.

Lege: Magolodi Moses Mazongo Skrevet

Legen er empatisk, forståelsesfull og hensynsfull til din/dine sykdommer. Når du først får time av han, han er meget opptatt så vanskelig å få noe akutt hos han. Svarer sjelden når du ber om "Telefontime" og ringer så regel tilbake på upassende tider som for eksempel etter klokken 17-18 tida. Men genegelt inntrykk en bra lege om du får time og får tak i han da.

En helt OK fastlege

Lege: Rosa Elaha Sayed Skrevet

Det virker noen ganger som om hun prøver å finne en "lettere" løsning, og avfeier problemene som jeg legger på bordet. Får ikke noe særlig sympati eller empati på legekontoret når jeg er hos Dr.Sayed, men det skal også nemnes at jeg som oftes alltid har fått henvisning videre de gangene jeg, og lege, har følt det kunne være nødvendig. Personlig føler jeg at jeg da har måttet mase veldig, for og i utgangspunkt komme meg videre til spesialister og for å få legen til å tro på hva jeg sier.
Skal jeg si noe positivt må det vere at legen alltid beholder seg rolig, er opplagt de gangene vi har møttes og snakker rolig og tydelig.

legen som alle kan stola på. dyktig og høflig.

Lege: Bjarte Hove Skrevet

lyttar og forklarar, god på oppfølging og har ein behagelg måte å utrykka sin autoritet på.