Hjertespesialisten AS

• Hjertespesialist og indremedisiner

Siste vurderinger av Hjertespesialisten AS

Ubehagelig konsultasjon

Lege: Johan Sandvik Skrevet

Sikkert flink i faget, men ikke dyktig i sitt møte med andre mennesker. Snakker svært nedlatende og har en ovenfra-og-ned holdning, og snakker til deg som du er dum og han ikke skjønner hvorfor du er der. Svært ubehagelig møte med denne legen, og kommer aldri til å dra til samme klinikk igjen.

Meget dyktig og behagelig.

Lege: Johan Sandvik Skrevet

Besøket hos denne legen var en meget hyggelig opplevelse.
Dyktig og en som virket som å kunne sitt fag. Flink til å forklare
på en forståelig måte. Ved senere behov vil jeg ikke nøle med å oppsøke denne legen.
Anbefaler virkelig denne legen.

Merkelig

Lege: Johan Sandvik Skrevet

Denne legen kan nok sitt fag og var nøye og forklarte underveis, men har enten stått opp med feil fot eller lagt empati og medmenneskelighet på hylla. Opplevde en frekk og ubehøvlet type som jeg overhodet ikke følte meg komfortabel med. Man er engstelig og redd og er henvist av lege , men blir nærmest spurt om hvorfor man er der. Når man sier man er urolig får man spørsmål tilbake om man er der for å bli beroliget , regnet det som en selvfølge. Om det skulle være noe galt ervvel ikke dette måten å behandle pasienter på. Egentlig så er jeg ikke rystet men overasket og blir ikke å ta med silkehansker på møte med flere slike arrogante og nedlatende leger, hva tror de at de er, Gud!!!

Flink lege.

Lege: Johan Sandvik Skrevet

Han er veldig flink, jeg har bare positiv intrik fra den klinikken og lege. Han er den best lege som jeg møtet i Norge. Anbefaler

Beste hjerte spesialist

Lege: Johan Sandvik Skrevet

To ganger har jeg vært hos Sandvik nå og maken til lege skal en lete lenge etter. Grundig undersøkelser, enkle og tydelige forklaringer samt det å bli sett og hørt gjør det helt greit å være pasient der.